Timex wprowadza linię zegarków inkrustowanych 92 kryształami Swarovskiego. To pierwsza kolekcja wprowadzana w ramach nowej marki Timex Women’s Collection na sezon jesień-zima 2009/10.
Pod koniec sierpnia 2009 Timex oraz marka TX zaprezentowały dziennikarzom i stylistom w warszawskiej Time Cafe w ramach dorocznej Butikowni Zegarkowej najnowszą kobiecą markę - Timex Women's Collection, która obejmuje wszystkie damskie linie zegarków Timex typu fashion. To różnorodne kolekcje i modele rekomendowane jako uzupełnienie zarówno strojów formalnych (np. do pracy), jak i nieformalnych (np. na wyjście do klubu).
Pierwszą kolekcją marki jest Timex SL Series z kryształami Swarovskiego. Tę ultrakobiecą linię charakteryzuje bogata inkrustacja: 92 kamienie otaczają okrągłą tarczę podwójnym pierścieniem. Kolekcja zaskakuje stylistyką, łączącą odległe na pozór trendy. SL w nazwie to wszak skrót od Sport Luxury, oznaczającego wzornictwo inspirowane sportową dynamiką, z elementami ponadczasowej elegancji.
Zegarki łączą różnorodne motywy zdobnicze: kryształy inkrustujące koperty, macicę perłową tarcz, metal bransolet, skórę pasków. Dodatkowym elementem są delikatne, srebrzyste ornamenty roślinne, pokrywające tarczę. Charakterystyczna jest również paleta kolorystyczna nowej kolekcji, obejmująca zarówno barwy wyraziste (opalizujący burgund, wanilia), jak i stonowane (klasyczne czernie i barwy metaliczne).
Kolekcja dostępna jest w punktach sprzedaży Timex w całej Polsce.
Ceny modeli: od 359 do 459 zł.
Informacja o firmie Timex:
Timex Group projektuje i sprzedaje innowacyjne zegarki oraz biżuterię na całym świecie. Firma, założona została w 1854 roku, produkuje oryginalne zegarki już od ponad 150 lat. W skład Timex Group wchodzą liczne marki zegarków, takie jak: Timex, Versace, Valentino, Salvatore Ferragamo, Guess, GC, Vincent Berard, Versus, TX, Marc Ecko, Nautica i Opex. Timex Group jest prywatnym przedsiębiorstwem i zatrudnia ponad 5 tysięcy osób na całym świecie.
Źródło: materiały prasowe Timex