„Crystal Forest” - nowa odsłona sklepów Swarovski

Zobacz zdjęcia z ponownego otwarcia w Galerii Mokotów
/ 08.04.2011 07:29
Swarovski połączył siły ze słynnym projektantem Tokujinem Yoshioką, który zainspirował tę czarującą architekturę sklepów. Nowa koncepcja skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą.

Na zewnątrz motyw „Crystal Foreat” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą pewne powtarzające się, stałe elementy, takie jak kryształowy łabędź za kasą czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w uwodzicielskim blasku i niezmierzonej głębi kryształu.

W nieustannym poszukiwaniu innowacji, nowoczesności i doskonałości nowy model sklepu stanowi uosobienie dwóch koncepcji, które są bardzo bliskie firmie Swarovski – Modern lux i „Poetyka precyzji”.

Zmiana aranżacji butiku w Galerii Mokotów jest częścią całkowitej transformacjisieci butików Swarovskiego we wszystkich stolicach mody na całym świecie. Oprócz zmiany architektury, sklep został wyraźnie powiększony, dając jeszcze więcej możliwości zaprezentowania kolekcji kryształów, akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz.