
Na zewnątrz motyw „Crystal Foreat” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą pewne powtarzające się, stałe elementy, takie jak kryształowy łabędź za kasą czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w uwodzicielskim blasku i niezmierzonej głębi kryształu.
W nieustannym poszukiwaniu innowacji, nowoczesności i doskonałości nowy model sklepu stanowi uosobienie dwóch koncepcji, które są bardzo bliskie firmie Swarovski – Modern lux i „Poetyka precyzji”.
Zmiana aranżacji butiku w Galerii Mokotów jest częścią całkowitej transformacjisieci butików Swarovskiego we wszystkich stolicach mody na całym świecie. Oprócz zmiany architektury, sklep został wyraźnie powiększony, dając jeszcze więcej możliwości zaprezentowania kolekcji kryształów, akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz.
1
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
2
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
3
z
14

Agnieszka Popielewicz
4
z
14

Aleksandra Kwaśniewska
5
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
6
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
7
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
8
z
14

9
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
10
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
11
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
12
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
13
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów
14
z
14

Otwarcie nowego butiku Swarovski w Galerii Mokotów