Trening na jędrne uda

Masz słabe i galaretowate uda? Nie martw się - mamy szybkie sposoby, aby je wzmocnić i ujędrnić. Poznaj je!
/ 05.03.2013 10:40

Jak uzyskać szczupłe nogi?

Mamy dobrą wiadomość: mięśnie ud – zwłaszcza tzw. czworogłowe, znajdujące się z przodu, można wzmocnić bardzo szybko. Pierwsze efekty regularnych ćwiczeń powinnaś zobaczyć już po 3–4 treningach. Trochę gorzej jest z wewnętrzną stroną ud, bo tam dominuje tkanka tłuszczowa (dotyczy to zwłaszcza kobiet). Ale i z tym problemem można sobie poradzić. Idealne ćwiczenia na uda to jazda na rowerze, łyżwach oraz treningi na siłowni.

Jakie treningi wybierać?

W klubie fitness warto wybrać trening ABT (ang. abs, buttocks, thighs – czyli brzuch, pośladki, uda), który skupia się na dolnej części ciała. A w domu warto codziennie robić ćwiczenia pokazane obok (2 serie po 10–20 powtórzeń każdego). Mocne mięśnie nie tylko sprawią, że uda będą jędrne. Przede wszystkim zabezpieczą stawy kolanowe przed urazami. Ponadto obniżą twoje ryzyko cukrzycy i chorób serca.

napisane na podstawie artykułu zamieszczonego w magazynie Vita
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/14.06.2010 13:41
jedna moja noga ma 65cm a druga 68cm jakie cwiczenia beda na nie najlepsze?? i zeby szybko bylo widac rezultat?/ pomocy:(
/04.02.2010 12:03
ja już 8 miesiecy cwicze na nogi i mam smukłe ;]