Zdrowe i ponętne plecy

Twoje plecy zaczynają się zaokrąglać i boleć? Wystarczy kilka ćwiczeń, żeby wzmocnić mięśnie i wyprostować kręgosłup.
ćwiczenia na plecy i kobieta nad morzem fot. Panthermedia
Im więcej wymagasz od swojego ciała, tym jest piękniejsze, zdrowsze i silniejsze. Wykonując to ćwiczenie, sprawisz, że mięśnie pleców staną się elastyczne i sprężyste oraz utworzą naturalny gorset utrzymujący kręgosłup w prawidłowej pozycji. Ich wzmocnienie poprawi postawę i pomoże uniknąć nieprzyjemnego zwiotczenia ciała. Prawidłowa postawa to warunek utrzymania kręgosłupa w dobrej formie.

Ćwiczenia na plecy - Odwiedź sklep sportowy

Za pomocą ekspandera możesz wykonywać ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców, rąk, nóg i brzucha. Można go kupić w sklepach ze sprzętem sportowym. Ćwiczenie "wioślarz" wzmacnia mięśnie pleców. Wykonując je regularnie, możesz poprawić postawę i ochronić plecy przed urazami.

Ćwiczenia na plecy - Zacznij ćwiczyć

Usiądź na podłodze, wyprostuj plecy, nogi wyciągnij do przodu i lekko zegnij w kolanach. Zaczep taśmę do ćwiczeń o nogi, opierając ją o łuki stóp. Końce taśmy trzymaj w rękach, które powinny być zwrócone dłońmi ku sobie i znajdować się blisko kolan. Rozluźnij ramiona i napnij taśmę.

Ćwiczenia na plecy - Co robić?

Powoli przyciągaj ręce w stronę klatki piersiowej. Powinnaś czuć, jak twoje łopatki ściągają się, zbliżając się do siebie. Plecy trzymaj prosto i nie pochylaj się do przodu. Kontynuuj ruch do momentu, gdy ręce znajdą się poniżej i po bokach klatki piersiowej. Pozostań tak przez chwilę, po czym wolno powróć do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenia na plecy - Plan treningowy

Szybkość wykonywania ćwiczenia: 1 - 3 sek. na przyciąganie rąk, sekunda trzymania, 1 - 3 sek. na rozluźnienie taśmy.
Ćwicz seriami: jedna seria to 8 - 12 powtórzeń.
Wykonuj ćwiczenia dwa, trzy razy w tygodniu - zawsze z co najmniej jednodniową przerwą.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/6 lat temu
aa