Reklama

Nowa kampania Aryton na wiosnę i lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów zmiany wizerunkowej tej polskiej marki. W najnowszej sesji kontynuowany jest studyjny sposób fotografowania, który pozwala uchwycić nastrój chwili, autentyczne emocje kobiety i jej pragnienia. Autorkami zdjęć są po raz kolejny Magda Wunsche i Agnieszka Samsel. Zaś przed ich obiektywem stanęła Marta Dyks. Polska modelka, która jest coraz bardziej rozpoznawalna na zachodzie.

Reklama

Jak się dowiadujemy w kampanii Aryton wiosna-lato 2014 zastosowały połączenie światła dziennego ze sztucznym, aby uzyskać klimat letniego dnia. Efekt niesamowity! A do tego te kreacje. Boskie pastele, kobiece kroje i połączenie klasyki z nowoczesnością. A nawet ekstrawagancją. Oby tak dalej!

Zobaczcie również:

Reklama

Nowości H&M na wiosnę 2014
Przegląd rozkloszowanych sukienek
Wiosenno-letnie nowości Olsen

Zajrzyjcie do galerii ze zdjęciami kampanii Aryton na wiosnę-lato 2014:

Reklama
Reklama
Reklama
Loading...