Męski Wrangler: duma, dzikość, roboczy sznyt

Podróż na motorze poprzez amerykańskie bezdroża, pustynie i góry prowadzi nas w bardziej surowe tereny.
/ 28.09.2009 07:03
Motywem przewodnim całej jesienno-zimowej kolekcji Wranglera na sezon 2009/10 jest podróż, która jest celebracją wielkich przestrzeni będących symbolem amerykańskiej wolności. Zaczynamy na ulicach Los Angeles, gdzie ubrania lekko znoszone i vintage odzwierciedlają luźny styl życia.

Podróż na motorze poprzez amerykańskie bezdroża, pustynie i góry prowadzi nas w bardziej surowe tereny. Wyprawa kończy się na torze wyścigowym, gdzie przychodzi czas na to by przebrać się w coś bardziej "roboczego" i oczyścić motor. Ale to gdzie naprawdę skończy się podróż zależy wyłącznie od Ciebie…

Feel Pride (Poczuj dumę)

Pierwsza linia na sezon jesień-zima 2009/10 to kosmopolityczna interpretacja amerykańskich korzeni Wranglera. Kluczem jest vintage, dżins jet surowy, znoszony i porwany, ale dzięki temu autentyczny. Liczne są nawiązania do amerykańskiej flagi, jej niebiesko-biało-czerwonej kolorystyki i graficznych elementów. W kolekcji pojawia się też element orła i logo Wranglera. Wszystkie one symbolizują ducha niezależności, tak istotnego dla marki Wrangler. Na męskich topach często pojawia się motyw podniszczonej flagi drukowanej na lewej stronie. W tej części kolekcji pojawiają się też kurtki college'owe z ozdobnymi lamówkami i haftem orła. Dominują koszule w kratkę i szachownicę, część z nich szyta jest z dwustronnych tkanin, w których zewnętrzne kratka kontrastuje z wewnętrznymi paskami. Kluczowe style to: Ross, Spencer i Chopper. Logo Wranglera będące kwintesencją linii Feel Pride pojawia się jako wielowarstwowy haft zrobiony czerwono-białą nitką.

Wrangler jesień/zima 2009/2010 dla mężczyzn

Call of the Wild (Zew dzikości )

Kolejna linia produktów odzwierciedla wszystko, czego symbolem jest marka Wrangler: powiew wiatru na twarzy, pot na plecach, wielkie przestrzenie i życie bez ograniczeń. Ta część kolekcji odnosi się do bardziej agresywnej strony stylu vintage, wykorzystując wpływy stylu motorowego, w którym materiały stają się cięższe i…brudniejsze. Podstawą są tu skórzane kurtki i „motorowe“ wykończenia np. wzmacniane ramiona czy skórzane wstawki. Również modele dżinsowe mają specjalnie wzmacniające przeszycia i podkreślone detale na kolanach. Dominuje dżins sprany, surowy i jakby brudny.

Wrangler jesień/zima 2009/2010 dla mężczyzn

Utility (Odzież robocza)

Utility to ukłon w stronę historii Wranglera jako producenta odzieży roboczej w USA podczas wojny. Kolekcja jest bardziej stonowana i mniej kontrastowa niż poprzednie. Najważniejsza jest tu funkcjonalność. Dominują graficzne nadruki, szablony i napisy. Również logo Wranglera pojawia się na dżinsach jako nadruk. Kontrastowe przeszycia pełnia funkcję ozdobników. Oprócz dżinsów pojawiają się też spodnie bawełniane i bojówki. Pojawia się też model puchowej kurtki parki z suwakami i miedzianymi nitami.

Więcej zdjęć kolekcji w naszej galerii poniżej.

Źródło: Materiały prasowe Wrangler

Redakcja poleca

REKLAMA