New Look, popularna brytyjska sieciowa marka odzieżowa, cieszy się opinią jednego z ulubionych modowych brandów fashionistek na całym świecie. Czym przyciąga? Najnowszymi trendami w niskich cenach. W ciągu czterdziestu lat New Look otworzył na całym świecie ponad 600 sklepów, z których trzy znajdują się w Polsce (we wrocławskiej Renomie, w warszawskiej Galerii Mokotów i w Złotych Tarasach).
Marina Łuczenko to młoda, ale już doceniona, polska gwiazda, ma na swoim koncie role w Teatrze Buffo i w serialu „39,5” oraz nagrodę Eska Music Awards za Debiut Roku. Pod koniec stycznia wydała singiel „Glam Pop”, który promuje jej debiutancki krążek. Na polską scenę muzyczną weszła z impetem – zajmuje się nią Maja Sablewska, była menadżerka Dody.
New Look zapowiada, że będzie aktywnie wspierać muzyczną karierę Mariny, tak jak wspierała inne młode gwiazdy, wśród których można znaleźć między innymi Agyness Deyn czy Lilly Alen. Twarzą kolekcji wiosna-lato 2010 została Taylor Momsen, młodziutka aktorka i piosenkarka znana z serialu „Plotkara”.
Dlaczego firma postawiła na Marinę Łuczenko? Nie da się ukryć, że młoda, śliczna i zdolna dziewczyna to doskonały wybór dla każdej marki. Na dodatek styl Mariny jest zgodny z pożądaną wizją - dynamiczny, odważny, młodzieżowy. I na czasie z trendami.
Zobacz także: Kolorowy dresscode
Czy Marina pomoże marce New Look? Polskie fashionistki i szafiarki od dawna znają tę brytyjską sieciówkę i chętnie w niej robią zakupy, jednak na razie marka nie jest szerzej znana w Polsce, ale można założyć, że współpraca z młodą piosenkarką może to zmienić.