W biznesie warto mieć twardą rękę, ale też i poczucie humoru. Nie byle jakie, bo i drwić trzeba umieć. Reklama McDonald's wyśmiewa kawoszy-hipsterów, drwi z nonszalanckich słoiko-szklanek i deserów za ceny obiadu. Wyszło im to!
McDonald's nie chce być traktowany jak restauracja dla klienteli "gorszego sortu". Kawa u nich smakuje dobrze, choć nie płaci się za nią jak za zboże, a w zestawie z ciastkiem może wyjść taniej niż latte na sojowym w hipsterskiej kawiarni. I tak, McDonald's wypowiedział grupie "hipstero-pseudo-kawoszy" małą wojnę - wbija szpilę tym, którzy osładzają swoje napoje kawowe trzcinowym cukrem, wyciskają z biednych migdałów kropelki migdałowego mleka. Ładnie to tak?
Na Facebooku powstała grupa obśmiewająca nowe opakowania papierosów
Otóż nie, nieładnie. Ale kto z nas nie uśmiechnąć się podczas tej reklamy? Fani kawy dzielą się na wiele podgrup, ale zdecydowana większość to ci, którzy ją po prostu piją i nie robią z tego wielkiego szumu: nie wrzucają na Instagram zdjęć z filtrem, nie słodzą syropem z agawy i nie kupują muffinów po 6 funtów (jak w reklamie powyżej). Reklama McDonald's wyśmiewa zwyczaje wielkomiejskich hipsterów w całkiem udany sposób.
Profile na Instagramie, które naprawdę warto obserwować