Reklamy powoli przestają pełnić tylko funkcję irytującego przerywnika podczas emisji ulubionego serialu. Stają się małymi dziełami sztuki lub ciekawymi filmikami (bardzo)krótkometrażowymi. W grudniu cały świat podbiła polska reklama Allegro, w której starszy pan uczył się języka obcego po to, aby móc na święta porozmawiać z wnuczką. O spocie pisały zagraniczne portale i magazyny, zachwycając się prostym, ale jakże wzruszającym przekazem.
Przyszedł czas na kolejną poruszającą reklamę, stworzoną przez Polaków. W filmiku popularnego banku, przedstawiona jest sonda uliczna. Prowadzący zadaje przechodniom proste pytanie - próbuje dowiedzieć się, kiedy ostatnio wyznali miłość swoim mamom. Reakcje są bardzo różne, ale mocno dają do myślenia.
W drugiej części spotu zostaje przeprowadzony bardzo ciekawy eksperyment. Jak zapewniają na Facebooku uczestnicy, nic nie było reżyserowane:
- Kiedy zobaczyłam swoją córkę na ekranie, to naprawdę się wzruszyłam do łez! Nic nie jest udawane! Cudowny pomysł i wspaniała ekipa, która to kręciła!!! Dziękuję za wzruszenia i pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluję pomysłu! Reklamy mogą również wzruszać!
Zobaczcie same - czy spot nie skłania do refleksji? A może warto powiedzieć swoim mamom "Kocham cię" jeszcze dzisiaj?