Aktorka i piosenkarka Natalia Oreiro, postanowiła pokazać się światu z innej strony - projektantki mody , spełniając zarazem swoje największe marzenie z dzieciństwa. I tym razem, podobnie jak z kultowym już serialem "Zbuntowany anioł" i swoją debiutancką płytą, odniosła sukces.
Kolekcja"Las Oreiro" firmowana przez artystkę i jej siostrę Adrianę , została doceniona również przez samego guru mody, Roberto Giordano, który nie tylko dał jej możliwość zaprezentowania swojej marki podczas swojego pokazu mody w Punta del Este , ale również nagrodził ją statuetką "super gwiazdy".
Dziś siostry Oreiro prezentują już czwarta odsłonę kolekcji "Las Oreiro" i dając możliwość nie tylko Panią w Argentynie ale i na całym świecie jej nabycie uruchamiają w tym celu internetowy sklep dostępny również i w Polsce poprzez www.lasoreiro.pl/shop Ceny sukienek oscyluja w granicy 300$ .
1
z
6
fot. LasOreiro.pl
Skąd pomysł na "Las Oreiro"?
Natalia Oreiro: Wszystko zaczęło się jeszcze kiedy mieszkałam w Urugwaju. Jako
dwunastolatka, wraz ze starszą o 4 lata siostrą marzyłyśmy o byciu
projektantkami mody. Postanowiłyśmy więc zapisać się na lekcje krojenia i
szycia. Niedługo po tym brałam udział w pierwszych castingach do spotów
reklamowych ubrana w stroje wykonane przez nią. Minęło jednak sporo czasu,
ona wyjechała do Meksyku (gdzie studiowała stylistykę mody), a ja
wyjechałam do Argentyny. Ten projekt nas do siebie zbliżył. Adriana wróciła
i razem postanowiłyśmy spełnić nasze największe marzenie z dzieciństwa.
Marzenie, które pomogło nam odkryć w sobie tą wielką przyjaźń, którą nigdy
siebie nie darzyłyśmy - gdy byłyśmy małe, zawsze się biłyśmy, w tym również
o ubrania.
2
z
6
fot. LasOreiro.pl
Czy nie było zbyt ryzykowne użycie nazwiska jako nazwy marki?
Natalia Oreiro: Miałyśmy inne pomysły, ale były już zarezerwowane. Bardzo podobała nam się
nazwa "Bonitas" (Ładne), bynajmniej nie przez pychę, ale przez wzgląd na
naszą ideę, która miała sprawić, aby odwiedzające nas panie, czuły się
ładne. Właśnie stąd zrodził się również pomysł, aby umieścić wewnątrz
lokalu niewielką cukiernię z czekoladkami. Później pojawiło się "Las
Oreiro", które wydaje nam się bardzo nawiązujące do wcześniejszych idei.
3
z
6
fot. LasOreiro.pl
Każdy projektant mody ma swój stereotyp kobiety. Jaką kobietą jest ta,
która nosi ubrania marki "Las Oreiro"?
Natalia Oreiro: Bez wątpienia jest to stuprocentowa kobieta, kształtna i zmysłowa. Obie z
siostrą staramy się wskrzeszać modę z lat 40tych i 50tych, kiedy kobiety
czuły się seksowne i ponętne. Ekstremalna szczupłość nie jest synonimem
piękna ani epitetem kobiety atrakcyjnej. Ubrania naszej marki mają
podkreślać kobiecość, dlatego jest w nich sporo kobiecych dodatków. Panie,
które ubierają się u Las Oreiro są odważne i niezależne, co pozwala im czuć
się wyjątkowo. Wzbudzają zainteresowanie; coś w stylu "Seksu w wielkim
mieście".
4
z
6
fot. LasOreiro.pl
Las Oreiro kolekcja wiosna lato 2009
5
z
6
fot. LasOreiro.pl
Las Oreiro kolekcja wiosna lato 2009
6
z
6
fot. LasOreiro.pl
Las Oreiro kolekcja wiosna lato 2009