Lidl i Biedronka będą mieć sporą konkurencję. Już niedługo zrobimy zakupy w nowym, tańszym dyskoncie

Lidl i Biedronka będą miały konkurencję fot. Adobe Stock
Do Polski wchodzi nowa sieć dyskontów. Ceny będą mocno konkurencyjne w stosunku do tych sieci, które już znajdują się w kraju. Trwają przygotowania do otwarcia pierwszego sklepu.
Urszula Wilczkowska / 22.07.2020 10:51
Lidl i Biedronka będą miały konkurencję fot. Adobe Stock

O wejściu na polski rynek konkurencyjnego dyskontu mówi się już od paru dobrych lat, jednak do tej pory pogłoski były osadzone gdzieś w dalekiej przyszłości. Tym razem jednak jest inaczej. Rosyjska sieć sklepów Mere już niedługo otworzy swój pierwszy sklep - ze sporym opóźnieniem, bo swoją premierę na polskim rynku planowali jeszcze w 2019 roku.

Mere - konkurencja dla Lidla i Biedronki?

Jak donosi Rzeczpospolita, pierwszy sklep sieci dzielą już tylko chwile od pierwszych klientów. Szyld jest powieszony, a na półkach pojawiają się produkty. Póki co przyjemność zakupów w nowo otwartym sklepie będą mieli jedynie mieszkańcy Częstochowy, ale koncern, który jest właścicielem sieci Mere planuje otworzyć w naszym kraju aż 100 sklepów.

Mere ma mieć jeszcze niższe sklepy niż Lidl i Biedronka. Wszystko przez to, że sama forma placówki jest maksymalnie uproszczona. Produkty są dostępne w ograniczonym wyborze i ustawione na paletach. Sklepy typu hard dyskont bardzo dobrze przyjęły się w Niemczech. Nie wiadomo jednak jeszcze, jak zareagują na nie Polacy.

Jeśli chodzi o rynek dyskontów w Polsce, to jest o co walczyć, bo to właśnie w tym rodzaju sklepów robimy zakupy najczęściej. Czy jednak w naszych sercach i portfelach znajdzie się miejsce dla jeszcze jednej sieci? To już kolejne podejście Mere do wejścia na Polski rynek.

Źródło: rp.pl, wiadomoscihandlowe.pl

To też może cię zainteresować:
Uwaga na oszustwa na bon turystyczny. Można stracić majątek
Czy wrócą wszystkie niedziele handlowe? Do sejmu trafił projekt ustawy
Sanepid kazał przebadać nadmorskie lodziarnie. Groźne bakterie znalezionow ponad połowie z nich

Redakcja poleca

REKLAMA