Twórcze, inspirujące, wywierające pozytywny wpływ – oto 10 wyjątkowych kobiet. Każda z nich jest inna, każda wspaniała, każda warta poznania. Ola Budzyńska, Monika Czaplicka, Marta Dymek, Ola Gościniak, Ania Kowalczyk, Ania Lewandowska, Julia Kuczyńska, Paulina Mikuła, Red Lipstick Monster i Kasia Tusk – dowiedz się o nich więcej i zobacz, jak zawojowały internet (i nie tylko).
Pokażcie nam swoją moc! Czekamy na Wasze historie - chcemy je pokazać, opisać!
Tych 10 kobiet zostało wybranych do finału w konkursie Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Influencerka Roku. Ty też możesz oddać głos na swoją faworytkę. Żeby zagłosować, kliknij tu: https://sukcespisanyszminka.pl/glosowanie/
Jakie są ich mocne strony, co robią w internecie, dlaczego warto je obserwować – poznaj tajemnice sukcesu każdej z nich. Zapraszamy do naszej galerii pełnej inspirujących kobiet!
Czytaj też:
Pomaga i wspiera, a po latach może być prezentem dla dziecka. Dwie Polki stworzyły kreatywny notatnik dla ciężarnychOd lekarzy słyszała: „Niedługo usiądzie pani na wózek inwalidzki”, ale nie poddała się. Niezwykła historia Joanny Wdowiak
Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu)
Możemy się od niej nauczyć organizacji i zarządzania sobą w czasie. Ola obala korporacyjne metody i pokazuje, jak realizować swoje plany każdego dnia – zarówno te związane z chorym dzieckiem lub obowiązkami domowymi, jak i wymagającym szefem w pracy. Ola Budzyńska wydaje planery i książki, prowadzi kursy, jest autorką bloga: www.paniswojegoczasu.pl.
„Od 11 lat uczę, jak zarządzać swoim czasem, a moją misją jest sprawienie, by kobiety uwierzyły, że potrafią robić to doskonale. Wierzę, że każda z nas może wziąć czas w swoje ręce i zarządzać nim po swojemu. Co dzień spotykam wyjątkowe kobiety, które poświęcają się rodzinie, realizują się zawodowo, podejmują tysiące wyzwań… rzadko kiedy znajdując w tym wszystkim chwilę dla siebie. Na rozwój pasji. Na kawę z koleżanką. Na zastanowienie się: ‚czego w życiu tak naprawdę pragnę’” – mówi o sobie na stronie.
Monika Czaplicka (Wobuzz)
Jeśli ktoś ma rozwiązać nierozwiązywalne problemy i zażegnać kryzys w internecie, to podejmie się tego właśnie Monika. Jest ekspertem w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania reputacją. „Jako socjolożka obserwuję internet, zarówno z tej dobrej i złej strony, jako interesujące narzędzie do komunikacji i kreowania różnych trendów, zachowań. Wyspecjalizowałam się w hejtach, kryzysach i innych negatywnych zjawiskach, bo uważam, że jest masa ludzi, którzy mówią, jak robić dobrze, jak sobie radzić, żeby było lepiej, ale nie wiele chce mówić o tym, co trudne i nieprzyjemne. Dlatego moją naczelną zasadą jest: social media to rozmowa. To ona rozwiązuje problemy, pomaga sprzedawać i jest podstawą koegzystencji w sieci” – mówi Monika Czaplicka.
Jest autorką książki „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, wydaje e-booki, opracowuje raporty, szkoli firmy. Chcesz wiedzieć o niej więcej – https://wobuzz.com.
Marta Dymek (Jadłonomia)
Kto chce podszkolić się w zakresie świadomego, zdrowego odżywiania, powinien zainteresować się blogiem kulinarnym Marty – www.jadlonomia.com. To jedno z popularniejszych miejsc w internecie promujących weganizm, gdzie znajdziesz mnóstwo przepisów na pyszne śniadania, przystawki, obiady, desery, kolacje, zupy czy lunche do pracy. Marta Dymek jest też autorką książek i programu w telewizji. Od sześciu lat udowadnia Polakom, że dieta roślinna nie musi być nudna, a wręcz jest niewyczerpanym źródłem inspiracji.
Ola Gościniak (Jestem Interaktywna)
„Jestem interaktywna i kocham nowe technologię. Marzę, aby każda kobieta mogła, a przede wszystkim chciała powiedzieć to samo o sobie. Pomogę stworzyć Ci Twoje wymarzone miejsce w sieci, wystarczy chwila czasu, chęci oraz WordPress :)” – mówi o sobie Ola. Przez kilka lat prowadziła własną firmę i tworzyła strony internetowe. Potem stworzyła bloga oraz grupę wsparcia dla kobiet na Facebooku. „Chciałam pomóc wszystkim w stworzeniu swojego wyjątkowego miejsca w sieci i rozwijaniu skrzydeł. Udało się to! Jesteśmy Interaktywne jest to jedna z niewielu grup w tej dziedzinie, w której nie ma grama hejtu, dzięki temu w bezpiecznej oraz przyjaznej atmosferze możesz się rozwijać <3” – mówi Ola.
Pomaga zarówno w aspektach technicznych blogowania, jak i w prowadzaniu biznesu online. Dzięki niej dowiesz się, jak założyć stronę, wypromujesz ją i będziesz wiedzieć, jak stworzyć kurs online. Ola prowadzi bloga – https://olagosciniak.pl/, tworzy wideo, prowadzi kursy dla wszystkich, którzy chcą działać w sieci, ale nie wiedzą jak.
Anna Kowalczyk (Boska Matka)
Jej felietony i wywiady znajdziecie na: Polki.pl i w Wysokich Obcasach, prowadzi też swojego bloga: http://boskamatka.pl, gdzie wspiera kobiety. „Chciałabym, żeby kobiety czytające ‚Boską Matkę’ poczuły się wzmocnione, silniejsze, pewniejsze tego, co potrafią i ile są warte. Żeby moje teksty, wywiady i felietony dostarczały im wiedzy i argumentów w codziennym, mozolnym kruszeniu szklanych sufitów, wypracowywaniu dobrych relacji w związkach i odważnym uczestniczeniu w życiu społecznym i politycznym. A także, by je skłaniały do wspierania innych kobiet w pracy, w macierzyństwie, w codziennych kłopotach, niecodziennych wyzwaniach i w każdej innej dziedzinie, w której empatia i siostrzeństwo sprawdzają się znacznie lepiej niż krytycyzm i rywalizacja. Czyli niemal w każdej :-)” – mówi Anna Kowalczyk.
Jest pomysłodawczynią oraz animatorką cyklu kawiarnianych spotkań autorskich „Drugie Śniadanie Matek” i współautorką książki „Macierzyństwo bez Photoshopa”.
Anna Lewandowska
Wielka inspiracja dla tysięcy Polek. Ania codziennie zachęca kobiety, aby dbały o siebie, ćwiczyły, jadły zdrowo i żyły szczęśliwie. Na swoim blogu – Healthy Plan by Ann (hpba.pl) – dzieli się przepisami i ćwiczeniami. Motywuje do wysiłku i inspiruje do prowadzenia zdrowego trybu życia. „Moim celem jest nauczenie ludzi prawidłowych nawyków żywieniowych oraz czerpania przyjemności z ruchu. Szczęście to w dużej mierze kwestia odpowiedniego sposobu patrzenia na otaczającą nas rzeczywistość, ale nie tylko. To również efekt pewnych działań, które możemy wprowadzić w życie każdego dnia. Dlatego nie warto przekładać pozytywnych zmian na jutro” – mówi Ania Lewandowska.
Ma ogromną publiczność – jej profile na Facebooku i Instagramie śledzi w sumie ponad 3 miliony osób.
Julia Kuczyńska (Maffashion)
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych blogerek modowych (1,1 mln followersów na Instagramie, 322 tys. wizyt bloga – www.maffashion.pl – w ciągu miesiąca, ponad 100 tysięcy wyświetleń publikacji na Snapchacie, ponad 900 tysięcy obserwujących na Facebooku). W 2017 roku znalazła się na szczycie rankingu najpopularniejszych influencerów działających w branży modowej, przygotowanego przez międzynarodową agencję marketingową Tribe Dynamics. W ubiegłym roku wzięła udział w kampanii Dior, została twarzą Adidas Originals, współpracuje z takimi markami jak YSL, Swarovski, Furla, Maybelline i wiele innych. Jest zapraszana na najbardziej prestiżowe pokazy, a jej stylizacje publikują takie tytuły, jak „Vogue”, „Harper’s Bazaar” czy „Elle”.
Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej)
Jej Kanał „Mówiąc inaczej” na YouTubie subskrybuje ponad 330 tysięcy internautów. „Od ponad czterech lat opowiadam o języku polskim po to, by zarazić innych swoją miłością do polszczyzny. Od prawie trzech lat w ramach cyklu ‚Myśląc Inaczej’ staram się przekonać widzów do tego, że nie warto generalizować, szufladkować i myśleć stereotypowo” – mówi Paulina. Na swoim kanale udowadnia, że treści merytoryczne i wysokiej jakości też mogą być popularne. Wydała książkę „Mówiąc inaczej”.
Red Lipstick Monster
„Największy kanał kosmetyczny w Polsce. Inaczej. Ciekawiej. Bez kitu, rzeczowo i z uśmiechem” – taki ma opis na swoim kanale. Red Lipstick Monster to pierwsza Polka, która zdobyła milion subskrypcji na YouTube, liderka opinii w swojej dziedzinie. Uczestniczy jako ekspertka w wielu wydarzeniach organizowanych dla Influencerów. Red Lipstick Monster doceniana jest także za to, że mówi do młodych osób językiem, którego chcą słuchać, a jej przekazy są nie tylko ciekawe, ale i mądre. Zgromadziła wśród swoich subskrybentów fanki i fanów w bardzo różnym wieku.
Kasia Tusk (Make Life Easier)
Nie tylko prowadzi bloga, ale też chętnie angażuje się w akcje społeczne i jest jedną z najbardziej opiniotwórczych kobiet w sieci. Jej bloga Make Life Easier czyta ponad 800 tysięcy osób miesięcznie. Jest także autorką dwóch książek: „Elementarz stylu” i „Make Photography Easier”.