TYLKO U NAS: Pierwszy wywiad z NOWYM managerem Dody

Doda, makijaż na Sywlestra, look gwiazd, na imprezę, party fot. ONS
Czym planuje zaskoczyć publiczność Doda w nowym roku?
/ 04.01.2012 19:17
Doda, makijaż na Sywlestra, look gwiazd, na imprezę, party fot. ONS

W zeszłym tygodniu jako pierwsi podaliśmy informację o tym, kto jest nowym menadżerem Dody. Okazało się, że zamiast jednej osoby gwiazda do współpracy wybrała ich aż sześć. Tworzą oni QueenTeam, który będzie odpowiedzialny za wizerunek i zawodowe aktywności gwiazdy na różnych płaszczyznach. Menadżerem zarządzającym został Maciej Mora. AfterParty.pl zadało mu kilka pytań.


AfterParty.pl: Czy przed współpracą z Dodą pracował pan z innymi artystami?


Maciej Mora: Oficjalnie nie, byłem natomiast doradcą współpracującym z kilkoma gwiazdami w tzw. supporcie. Świat showbiznesu oraz mediów jest mi dobrze znany, współpracowałem kiedyś blisko ze znaną firmą z branży produkcji telewizyjno-filmowej, jak również jedną ze stacji komercyjnych. Od ponad 10 lat zawodowo zajmuje się biznesem, aktualnie pełnię funkcje Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży w jednej z prężniejszych polskich firm produkcyjno-handlowych, prowadzącej swoją aktywność na praktycznie wszystkich kontynentach.

Jak to możliwe że udaje mi się łączyć dwa ambitne zadania zawodowe ? Dzięki biznesowej umiejętności organizacji czasu pracy, w której nie ma miejsca na "dziury", delegowania zdań i uprawnień oraz przede wszystkim efektywnym Zespołom z którymi współpracuje.


Jak doszło do pana współpracy z Dodą?


Marką gwiazdy zarządza się podobnie jak marką produktu, jest w tym zakresie wiele analogii i wspólnych strategii postępowania. Doda potrzebowała wsparcia managera, który będzie potrafił zarządzać jej Karierą na wzór zachodnich modeli. Jej potrzeba spotkała się z moją propozycją i tak powstał nasz mariaż Show&Biznes.


Jakie ma pan cele i zamierzenia w kontekście współpracy z Dodą? Co chce pan z nią osiągnąć?


Aktualnie tworzymy wspólnie z QUEENTEAMem plan działań koncertowych, PRowych jak również projektów marketingowych które będą realizowane od początku nowego roku. Główny cel to przede wszystkim rozwój muzycznej Kariery Artystki, ale ważnym elementem planu jest także dywersyfikacja marki Doda na inne, pozamuzyczne branże. Dodatkowo i obowiązkowo dostarczanie jak największej ilości pozytywnych emocji i radości fanom oraz mediom. Również tym nastawionym negatywnie (tymczasowo mam nadzieję).


Jakie cele stawia pan przed Dodą w 2012 roku?


Wysmartowane. W biznesie cele muszą spełniać tą zasadę, inaczej nie mają sensu. Co to oznacza, cel musi być dokładnie określony, mierzalny, ambitny, realny, określony w czasie. S-specyficzny, M-mierzalny, A-ambitny, R-realny, T-określony w czasie. Te trzy ostatnie parametry są właśnie odpowiedzią na Pana pytanie. Oznaczają że czeka nas dużo pracy, dyscyplina ale też a może nawet przede wszystkim dużo satysfakcji i dobrej energii wynikających z jej efektów.

Zarys najważniejszych celów podany zostanie do wiadomości Fanów oraz Mediów już początkiem roku 2012. Na chwilę obecną mogę zdradzić że szykujemy oprócz standardowych elementów takich jak koncerty, autograph toury, współpraca z mediami i sponsorami na płaszczyźnie promocyjnej, również kilka NIESPODZIANEK, w tym muzycznych. Planujemy także m.in. nagranie kolejnych teledysków.


Czego możemy się spodziewać w jej karierze w 2012 roku?


Na pewno jej progresywnego rozwoju, w ustalonym precyzyjnie kierunku. Dużej ilości dobrej muzyki, projektów marketingowych oraz przede wszystkim pozytywnej energii dla Polskich fanów, której Doda ma niewyczerpane źródła. Doda rozwija się muzycznie, jej ostatnia płyta jest na to przykładem. Podobny rozwój mogliśmy zauważyć parę lat temu w przypadku Madonny, która z jednej strony w odpowiedzi na zapotrzebowanie Fanów a drugiej w wyniku naturalnego rozwoju osobowości, wrażliwości mieszała style muzyczne.

Fundamentem duszy DODY zawsze był Rock, i tak zostanie. Będzie on przyrządzany i doprawiany jednak na wiele sposobów. Artystka po kilkunastu latach doświadczeń jest o wiele bardziej wszechstronna muzycznie. Tę wszechstronność planujemy m.in. pokazać na polskich oraz światowych scenach.


Obowiązki menedżmentu zostały podzielone. Jakie są pana zadania?


Showbiznes składa się z dwóch słów, Show i Biznes. Doda jest od Show. Ja oraz Queenteam od Biznesu, czyli koncepcji, planu, organizacji i skuteczności. . Korzystając z okazji chciałbym zaprosić do współpracy wszystkie firmy, które chciałyby uczestniczyć w planowanych projektach marketingowych DODY, finansować wydarzenia artystyczne (np. teledyski, koncerty) a przy tej okazji skutecznie promować swoją markę.


Dziękuję za wywiad i pozdrawiam czytelników AfterParty.pl.


tarkan

Więcej na AfterParty.pl.

Tagi: Doda
18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
Rabat 30%* i prezent**
Rabat 30%* i prezent**
Rabat 30%* od 299 złotych i pr... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
+
Rabat 30%* i prezent**
Online
Stacjonarnie

Rabat 30%* od 299 złotych i prezent** od 499 złotych w salonach Estēe Lauder oraz na www.esteelauder.pl. *Wykluczenia: linia AERIN, Luxury Collection, Re-Nutriv, zestawy, nowości, produkty mini i przecenione. Nie łączy się z innymi rabatami. **Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
-20% na wybrane produkty
-20% na wybrane produkty
Rabat 20% na kolczyki oraz akc... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
+
-20% na wybrane produkty
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na kolczyki oraz akcesoria przy zakupach za min. 299 zł. Rabat 20% na zegarki do 8 000 zł. Szczegóły w salonach i na wkruk.pl

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
-50% na drugi tańszy produkt
-50% na drugi tańszy produkt
Rabat 50% na drugi produkt w n... więcej»
Kod rabatowy:Triumph24
Zobacz
+
-50% na drugi tańszy produkt
Online
Stacjonarnie

Rabat 50% na drugi produkt w niższej cenie. Obejmuje wybrany asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.triumph.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:Triumph24
Zobacz
Do -70% na wybraną ofertę
Do -70% na wybraną ofertę
Rabat do 70% na wybraną ofertę... więcej»
Kod rabatowy:SZZ2024
Zobacz
+
Do -70% na wybraną ofertę
Online

Rabat do 70% na wybraną ofertę bielizny i dodatków dostępną na intymna.pl. Szczegóły na stronie. 

Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 149,99 zł.  

Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 89,99 zł

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZZ2024
Zobacz
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Rabat do 40% na sprzęt, odzież... więcej»
Kod rabatowy:SPORT
Zobacz
+
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Online
Stacjonarnie

Rabat do 40% na sprzęt, odzież i akcesoria sportowe dostępny w sklepie stacjonarnym i na Sportano.pl. Szczegóły w sklepie i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SPORT
Zobacz
Wybrane marki nawet do -40%
Wybrane marki nawet do -40%
Twoje ulubione produkty w wyją... więcej»
Zobacz
+
Wybrane marki nawet do -40%
Online

Twoje ulubione produkty w wyjątkowych cenach. Rabat do -40% na wybrany asortyment dostępny na cocolita.pl. Szczegóły na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
REKLAMA