W marszu udział wzięło wielu Warszawiaków, którzy w towarzystwie grającej orkiestry wojskowej i cheerliderek przeszli ulicą Nowego Światu pod pomnik Kopernika, gdzie odbywała się impreza plenerowa.
Z tej okazji też Firma Samsung, współorganizator marszu, wypuściła na rynek limitowaną wersję różowych telefonów, z których sprzedaży część dochodu zostanie przeznaczona na wsparcie kampanii walki z rakiem piersi. Twarzą różowego telefonu została znana modelka Ilona Felicjańska. "Bez wahania zgodziłam się wziąć udział w tej kampanii, ponieważ jeśli mój wizerunek przyczyni się do tego, że choć jedna kobieta zwróci uwagę na niepokojące objawy i wykona badanie piersi, a dzięki temu jej życie zostanie uratowane, to już będzie wielki sukces" - powiedziała. Udział w marszu wzięła także twarz Avonu, Magdalena Cielecka, która w ten sposób chciała wyrazić swoją solidarność ze wszystkimi kobietami dotkniętymi tą chorobą. "Chcę zachęcić wszystkie kobiety do tego, aby o siebie dbały i nie zapominały o regularnym badaniu piersi, bo wczesne wykrycie choroby powoduje, że jest ona uleczalna" - powiedziała aktorka.
Imprezie towarzyszyły liczne atrakcje, a wśród nich koncert Reni Jusis oraz "Gala musicalowa" w wykonaniu artystów polskich teatrów muzycznych. Ponadto przez cały czas jej trwania panie mogły wykonać bezpłatne badanie USG piersi oraz skorzystać z konsultacji z lekarzem onkologiem.