„Możliwości jakie daje nowa gra The Sims 3 Zostań Gwiazdą jest niesamowita. Osobiście uwielbiam podróżowanie do nowych światów. Możemy rozpoczynać nowe kariery Simów i patrzeć jak wraz z nimi osiągamy sukces” – powiedziała Katy Perry. „Świetnie, że można oglądać występy Simów na scenie, zupełnie jakby występowali ze mną podczas ostatniej trasy koncertowej - California Dreams Tour. Nawet wata cukrowa z teledysku Teenage Dream znalazła się w grze! Zawsze lubiłam myśleć o sobie jak o postaci z kreskówek, a teraz zostałam Simem!”
Katy Perry będzie twarzą kampanii reklamowej i telewizyjnej nowych odsłon gry The Sims. Współpraca artystki z twórcami The Sims będzie miała na celu stworzenia nowych akcesoriów, ubrań, fryzur, mebli i rekwizytów w najbliższych edycjach gry.
Autorzy gry chcą by występy sceniczne, teledyski i życie gwiazdy były inspiracjami podczas tworzenia własnej postaci w grze. W tym celu powstały nowe funkcje, dzięki którym gracze będą mieli możliwość podróżowania do nowych światów i spełniania marzeń o karierze od pucybuta do milionera za pomocą swoich Simów. Posiadacz The Sims 3 Zostań Gwiazdą będzie mógł zrobić karierę jako piosenkarz, akrobata, magik, a nawet DJ i występować na scenie przed tłumami fanów.
Więcej informacji o grze na www.ea.com/pl/katyperry
Facebook: http://facebook.com/thesimspl
Youtube: http://youtube.com/simspolska
O Katy Perry
Katy Perry jest pierwszą artystką w historii muzyki, która przez 52 tygodnie z rzędu znajdowała się w pierwszej 10-tce najpopularniejszej listy przebojów na świecie - Billboard Hot 100. Piosenka Teenage Dream znalazła się aż pięć razy na pierwszym miejscu. Taki wynik osiągnął jedynie album Bad Michaela Jackona, co oznacza, że Katy Perry jest jedyną wokalistką, której się to udało.
O Electronic Arts
Electronic Arts to wiodący producent interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. W ofercie firmy znajduje się szeroki wachlarz gier, dystrybuowanych zarówno w wersjach pudełkowych, jak również w postaci cyfrowej, za pośrednictwem Internetu oraz urządzeń mobilnych. W bazie funkcjonującej w 75 krajach firmy, znajduje się ponad 100 milionów zarejestrowanych graczy.
Electronic Arts skupia szereg doskonale znanych i cenionych marek, takich jak The Sims™, FIFA, Need for Speed™, Battlefield™ i Mass Effect™. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można pod adresem http://info.ea.com.