Joanna Brodzik, Paweł Wilczak fot. AKPA

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak najsympatyczniejsza para polskiego show-biznesu

A kto jest najbardziej rozponawalną i uatalentowaną parą? Sprawdźcie!
/ 14.10.2011 07:24
Joanna Brodzik, Paweł Wilczak fot. AKPA

Najsympatyczniejszą parą polskiego show-biznesu jest Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, zaś najbardziej rozpoznawalną - Hanna i Tomasz Lis - wynika z najnowszego raportu ARC Rynek i Opinia Celebrity Monitor. Z kolei najbardziej utalentowaną parą jest, w opinii respondentów, Anna Maria Jopek i Marcin Kydryński.

W ramach badania ARC Rynek i Opinia Celebrity Monitor respondenci wypowiadali się na temat 18 par polskiego show-biznesu, w których każda z osób ma swój dorobek artystyczny, dziennikarski, bądź sportowy. Para, która zajęła wysokie lokaty w każdej kategorii to Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
Ponadto, w pierwszej dziesiątce wszystkich trzech rankingów znaleźli się: Katarzyna i Cezary Żak, Beata Ścibakówna i Jan Englert, Katarzyna Ostrowska-Królikowska i Paweł Królikowski, Reni Jusis i Tomasz Makowiecki, Anna Głogowska i Piotr Gąsowski.

Najbardziej rozpoznawalna para
Hanna i Tomasz Lisowie
Hanna i Tomasz Lisowie
fot. ONS

Najsympatyczniejsza para
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak
fot. AKPA

Najbardziej uzdolniona para
 Marcin Kydryński i Anna Maria Jopek
Marcin Kydryński i Anna Maria Jopek
fot. AKPA

Ankietowani wypowiadali się na temat następujących par:
Hanna i Tomasz Lis, Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, Katarzyna i Cezary Żak, Natasza Urbańska i Janusz Józefowicz, Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Anna Głogowska i Piotr Gąsowski, Reni Jusis i Tomasz Makowiecki, Małgorzata Ostrowska-Królikowska i Paweł Królikowski, Beata Ścibakówna i Jan Englert, Anna Maria Jopek i Marcin Kydryński, Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski, Justyna Sieńczyłło i Emilian Kamiński, Anna Przybylska i Jarosław Bieniuk, Odeta Moro-Figurska i Michał Figurski, Halina Młynkowa i Łukasz Nowicki, Karolina Malinowska i Olivier Janiak, Edyta Herbuś i Mariusz Treliński.

Badanie zrealizowano metodą ankiet internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interviews) na własnym panelu dostępowym w terminie od sierpnia do 10 października 2011 roku. Wzięło w nim udział łącznie N=2929  internautów w wieku 16 - 60 lat.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)