Kolejna piosenkarka, Maryla Rodowicz też wzięła udział w reklamie lodów. Wspaniała i znakomita gwiazda numer jeden polskiej piosenki, ikona estrady, która po prostu jest i to wystarczy by była lubiana. I choć śpiewa do kotleta, jest cudowna i niezniszczalna. Zupełnie inaczej patrzymy na lody Koral reklamowane przez nią, kojarząc je ze swego rodzaju legendą.
Kontrowersyjnej Dodzie towarzyszą opinie na temat związkowych perypetii. Gwiazda wierzy w jedną, wieczną miłość i idylle uczuciową do ostatnich dni – jej medialny wizerunek jednak znacznie się z tym kłóci. Choć chce być zakochana – nie potrafi tego wcielić w życie. Inaczej rzecz się ma u Cezarego Pazury. Mimo, iż przechodzi kryzys wieku średniego, jest oddany partnerce, zakochany, odmłodzony. Udaje mu się świetnie stanowić dużą wartość dla kampanii reklamowych potrzebujących przesłania tzw. „świeżej krwi”, odrodzenia czy reaktywacji i niekoniecznie musi to być reklama kleju Atlas.
I wrażliwa Edyta Górniak oraz imprezowy Borys Szyc. Czy oprócz sławy coś ich łączy? Okazuje się, że tak. Jest to wspólna ławeczka w reklamie radia ZET. I tak sobie tam siedzą: największa diwa polskiej piosenki, w mediach przedstawiana od pięknej poprzez reagującą emocjonalnie po kapryśną Edytkę oraz nie stroniący od alkoholu gagatek, jednocześnie zdolny i utalentowany aktor. Radio ZET może chciało właśnie takiego wizerunku różnorodności. Trochę dziwi już jednak prowadzący hulaszczy tryb życia Borys Szyc w reklamie Renault Clio, gdzie wciela się w rolę policjanta.
Kluczem do sukcesu jest dobranie ambasadora marki z odpowiednim wizerunkiem medialnym do reklamowanego produktu.