Anna Lewandowska i jej Baby by Ann

@annalewandowskahpba fot. @annalewandowskahpba
Trenerka na każdym kroku udowadnia, że Klara jest jej największą motywacją i inspiracją.
Edyta Liebert / 05.01.2018 15:59
@annalewandowskahpba fot. @annalewandowskahpba

„Doskonały pomysł!”, „Czekałam na to!”. Od dwóch dni na instagramowym koncie Anny Lewandowskiej obserwujemy zatrzęsienie pozytywnych komentarzy. To reakcje na nowy biznes, który założyła trenerka. Związany oczywiście z macierzyństwem. Wiecie, o co chodzi?

Anna Lewandowska ma smykałkę do interesów i prawdziwe wyczucie biznesu. Wiele z jej projektów cieszy się międzynarodowym sukcesem. Z jej nowym „dzieckiem” zapewne będzie podobnie. Anna Lewandowska ogłosiła, że startuje z nowym biznesem o nazwie Baby by Ann.

Baby by Ann - nowy biznes Lewandowskiej

Marka ma już założony profil na Instagramie i ponad 7 tysięcy fanów, choć na profilu pojawiło się jedynie logo i nic więcej. Najwyraźniej po urlopie w Dubaju Lewandowska ma podwójnie więcej energii do działania, bo radośnie komunikuje nowy biznes mediom i fanom. Czym tak naprawdę ma być Baby by Ann?

Baby by Ann to odpowiedź na zapotrzebowanie i apele fanek Anny Lewandowskiej, które również są mamami. Sama Maja Bohosiewicz, czyli jedna z aktualnie najpopularniejszych instamatek kiedyś napisała, że dziecku poda jedzenie ze słoiczka tylko wtedy, gdy będzie sygnowane nazwiskiem Lewandowskiej!

Nie podaję dziecku gotowych słoiczków z prostego powodu. Kiedyś ich spróbowałam i smakowały jak tektura z mąką. Będę je kupowała dopiero, jak wyprodukuje je Lewandowska i doda wszystko co bio co eko i co spa.
- napisała na Instagramie Maja Bohosiewicz.

Wówczas Lewandowska odpisała jej, że czytają sobie w myślach.Dlatego Lewandowska wraz z przyjaciółką, Ewą Puchowską, realizuje nowy projekt ukierunkowany specjalnie dla mam niemowląt.

Wygląda zatem na to, że poszerzenie oferty marki „Foods by Ann” o linię słoiczków dla niemowląt to tylko kwestia czasu.

To cię zainteresuje:

Przekąski od Lewandowskiej na półkach w Lidlu! Spieszcie się!
5 gorących trendów żywieniowych na rok 2018

Redakcja poleca

REKLAMA