Alicja Bachleda-Curuś została twarzą Pantene Aqua Light

Zobaczcie kulisy sesji zdjęciowej Alicji Bahledy-Curuś do kampanii reklamowej Pantene Aqua Light<!-- (c) 2000-2010 Gemius SA ver 1.4 Emisje: minisite/pantene_minisite, piksel --> <script language="javascript1.2" type="text/javascript"> //<![CDATA[ _gde_xgffdsotin = new Image(1,1); _gde_xgffdsotin.src='https://gde-default.hit.gemius.pl/_'+(new Date()).getTime()+'/redot.gif?id=zI6QcnggW5f_opDOU9Ud0JSrTKkuwGy5KpPDNZQVJ73.57/stparam=xgffdsotin'; //]]> </script>
/ 29.09.2010 11:58
Alicja Bachleda - Curuś została nową ambasadorką marki Pantene w Polsce. Jej talent, niezwykła uroda oraz osobowość sprawiają, że idealnie pasuje ona do tej wdzięcznej roli. Kampania wizerunkowa z udziałem gwiazdy rusza w październiku 2010 roku.

Alicja Bachleda - Curuś jest znaną polską aktorką, jedną z najbardziej cenionych gwiazd polskiego show biznesu. Ukończyła prestiżową Lee Strasberg Theatre and Film Institute w Nowym Jorku. Jej talent doceniano zarówno w kraju, jak i na świecie. Występowała m.in. 
w filmach polskich, niemieckich i amerykańskich. Uwagę szerszej publiczności zwróciła na siebie rolą Zosi w „Panu Tadeuszu”. Za granicą doceniono ją przede wszystkim za świetną kreację w obrazie „Trade”. Wkrótce otrzymała propozycje kolejnych ról – w hollywoodzkiej produkcji „Ondine”, w której zagrała tytułową bohaterkę oraz amerykańsko-niemieckiej koprodukcji „Friendship”. Obecnie z udziałem Alicji realizowane są zdjęcia do filmu produkowanego przez Spike’a Lee pt. „The Girl Is In Trouble”, w którym partneruje jej znany między innymi z serialu „Dr House”, Jesse Spencer.

Alicja to niewątpliwie kobieta spełniona, która doskonale wie, jak godzić karierę z życiem prywatnym, a jednocześnie znajdować czas dla siebie i rozwijać życiowe pasje. Ta utalentowana, twórcza, ale także olśniewająco piękna aktorka w pełni uosabia ducha Pantene – marki, która od początku swego istnienia stawia na kobiece piękno, naturalny blask i pewność siebie.

Sesja zdjęciowa odbyła się 20-23go lipca w Pradze w pięknej willi na wzgórzach. Przestrzenne, nowoczesne wnętrza wypełnione lekkimi meblami świetnie oddawały klimat reklamy i produktu Pantene.
Pracy na planie towarzyszyła piękna słoneczna pogoda, a całe otoczenie współgrało z tym, co działosię na planie.
Shoot przebiegł bardzo sprawnie, dzięki profesjonalnej międzynarodowej ekipie (reżyser z Los Angeles, operator z Nowego Yorku, fryzjer z Australi, makijażystka była Czeszką, czeski team produkcyjny). Na planie panowała bardzo dobra atmosfera.

Reżyser: Tryan George
Operator: Joseph Yacoe
Stylista włosów: Ken Arthur