Reklama

Zabrania się stosowania reklam: wykorzystującej naturalną ufność, łatwowierność dzieci, zachęcającej dzieci do wywierania presji na rodziców, opiekunów,
nauczycieli, aby skłonić ich do zakupu renomowanych produktów
lub usług, wykorzystującej zaufanie dzieci do rodziców, opiekunów, nauczycieli,
nawołującej bezpośrednio dzieci do kupna produktów lub usług, w nieuzasadniony sposób ukazującej dzieci w niebezpiecznych
sytuacjach.Reklama nie może zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi dzieci.
Przedsiębiorcy nie powinni: przesyłać bezpośredniej reklamy do dzieci, zachęcać dzieci do udostępniania danych o sobie, oferować bonusów, nagród dla dzieci w zamian za udostępnienie danych osobowych, przeprowadzać ankiet, konkursów itp. w celu gromadzenia danych osobowych od dzieci.Działania marketingowe dotyczące telefonii komórkowej nie mogą w żaden sposób krzywdzić dziecka.Obecnie trudno ustrzec się przed reklamą, która jest niemalże wszechobecna, również w telefonii komórkowej. Brak jest specjalnych rozgraniczeń ofert skierowanych do najmłodszych, przez co trudniej nam chronić swoje dziecko.

Reklama
Reklama
Reklama