KappAhl

      KappAhl działa na rynku odzieżowym w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce. Początek historii KappAhl sięga 1953, kiedy to Per-Olof Ahl otworzył sklep z płaszczami w Geteborgu. Dziś firma zatrudnia 4 500 pracowników i posiada ponad 300 sklepów w Skandynawii i Europie Wschodniej. Siedziba główna i centrala dystrybucji znajduje się w Mölndal w Szwecji. Idea handlowa KappAhl brzmi: ’’Moda w przystępnej cenie dla wielu ludzi’’

      KappAhl proponuje odzież dla całej rodziny, jednak oferta jest szczególnie skierowana do kobiet między 30 a 50 rokiem życia, które kupują dla całej rodziny. Własnością KappAhl są m.in. takie marki jak Body Zone, Creem, Kaxs, Madison Avenue, Motherline, Redwood, XLNT.

      Kolekcja damska zawsze obfituje w motywy folkowe. Hafty, koronki, urocze bufki, kwiaty – to wszystko sprawia, że ubrania KappAhl są bardzo kobiece, zwiewne i czarujące.

      W kelekcji męskiej panowie znajdą różne wzory i kolory t-shirtów i koszulek polo, a także koszul z długim rękawem – gładkich, w kratę czy w paski. W asortymencie znajdują się także modne spodnie jeansowe, swetry, okrycia wierzchnie i marynarki. Wśród dodatków warto wymienić krawaty, paski czy chusty.

      Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
      Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.
      Więcej informacji znajdziesz tutaj.