House

      HOUSE młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych z nich, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia.

      Obecnie pod marką HOUSE działa 177 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich.

      Kolekcje House stylizowane są głównie w duchu tzw. "street wear" - to luźne, nie krępujące ubrania, przeznaczone do codziennego noszenia. Oferta kierowana jest do młodych osób zarówno kobiet jak i mężczyzn. Została podzielona na cztery linie, w tym dwie damskie i dwie męskie.

      LOLITA - linia dziewczęca dedykowana klientkom lubiącym eksperymentować i bawić się modą.
      STREETWISE
      - część linii damskiej mocno zorientowana jest na trendy w światowej modzie.
      CLUBBING BOY
      - męska linia jest dla osób lubiących zwracać na siebie uwagę, poszukujących wciuchach nowych form, kolorów i nadruków.
      URBAN COLLEGE
      - druga męska linia charakteryzuje się miejskim stylem połączonym z klasycznymi elementami.

      Wszystkie linie uzupełnione są przez charakterystyczne dla marki dodatki i akcesoria.

      Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
      Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.
      Więcej informacji znajdziesz tutaj.