Ponad 350 panien młodych i osób towarzyszących z całej Polski obejrzało pokazy mody ślubnej kolekcji sieci salonów Lisa Ferrera 11 grudnia w warszawskim Hotelu Marriott. Dla zaręczonych była to niepowtarzalna okazja, by zobaczyć, jakie suknie ślubne będą modne w przyszłym sezonie. Na wybiegu przedstawiono 50 kreacji dla panien młodych z 5 kolekcji: Demetrios, Cosmobella, OreaSposa, Colet i Ladybird oraz kolekcje bielizny Twin Lingerie. Imprezę poprowadziła Agnieszka Popielewicz.
Pierwszy Open Bridal Day dał pannom młodym możliwość obejrzenia na własne oczy ponad 40 premierowych fasonów najmodniejszych sukni ślubnych na sezon 2012. Od pełnych przepychu kreacji księżniczek, mieniących się kamieniami, aż po subtelne kreacje zdobione marszczeniami czy falbanami. Dodatkowo panny młode mogły przymierzyć suknie ślubne tuż po pokazie i to pod czujnym okiem wykwalifikowanych stylistów Lisa Ferrera.
„Pierwszy Open Bridal Day był ogromnym sukcesem. Wysublimowane i gościnne wnętrza Hotelu Marriott, moc atrakcji przygotowana przez naszych partnerów, a przede wszystkim możliwość przymierzenia sukni, które przed chwilą prezentowano na wybiegu przekonało kilkuset panien młodych, że warto było odwiedzić nasz pokaz” – powiedział Piotr Szponarski, przedstawiciel sieci salonów Lisa Ferrera.
Oprócz niepowtarzalnej okazji, by wybrać tą najważniejszą suknię w życiu, organizatorzy Open Bridal Day przygotowali dla gości inne niespodzianki. W przerwach miedzy pokazami Agnieszka Popielewicz wspólnie z Pauliną Sygnatowicz z portalu Ślubclick.pl, Katarzyną Gajek z firmy Aspire oraz Kingą Cecot z Perfect Moments debatowały i opowiadały młodym parom na co zwrócić szczególną uwagę przy planowaniu i przygotowaniach do tego „najważniejszego dnia”. Wszystkie panie postarały się, aby w przystępny sposób przedstawić swoją wiedzę w pigułce, m.in. kiedy i od czego należy zacząć przygotowania na najważniejszego dnia w życiu oraz jakich błędów nie popełnić, aby nie popsuć sobie i gościom wesela.
Innymi atrakcjami Open Bridal Day były również pokazy barmańskie i specjalnie przygotowywane koktajle oraz prezentacja trendów w dekoracjach ślubnych i weselnych. Studio Usług Dekoratorskich Artcom z Warszawy przygotowało aż 8 propozycji dekoracji weselnych stołów, m.in. w żywiołowej pomarańczy i różu, klasycznej bieli w połączeniu z kryształami oraz coś specjalnie dla panów młodych – stół dla kibiców piłkarskich w barwach Euro 2012.
Również hotel Marriott, w którym odbywał się pokaz przygotował specjalną ofertę – romantyczny weekend we dwoje dla narzeczonych spoza Warszawy, a także atrakcyjną propozycję dla par, które zdecydują się zorganizować wesele w hotelu.
Na wybiegu Open Bridal Day pojawiło się 5 kolekcji:
Kolekcja Demetrios – marka premium charakteryzująca się bogatymi zdobieniami oraz najwyższą jakością materiałów. Można w niej znaleźć szeroką gamę stylów, od subtelnych i romantycznych po ekstrawaganckie i nowoczesne. Jest to jedna z najchętniej wybieranych kolekcji przez polskie panny młode.
Z kolei Cosmobella to kolekcja, w której użyto subtelnych dodatków i zdobień, przez co suknie nabierają wytwornego charakteru. Dzięki temu emanują elegancją i dobrym stylem.
OreaSposa to kolekcja dająca ogrom możliwości. Wybór dodatków kolorystycznych jest bardzo szeroki. Linia ta charakteryzuje się prostotą i elegancją. Suknie OreaSposa są dostępne w niższych od przeciętnych cenach, gwarantując przy tym poczucie stylu i smaku.
Colet to włoski styl i elegancja. Tu nie ma miejsca na kompromis – wszystko dopracowane w szczegółach z typowym włoskim smakiem, a przy tym w dostępnych cenach.
Ladybird to holenderska marka, którą wyróżniają lekkość i wygoda sukni ślubnych. W tej kolekcji dominują suknie podkreślające kobiecą sylwetkę, jak również przykuwające uwagę kobiet poszukujących sukni ”księżniczki”. Lady Bird proponuje także specjalną kolekcję dla panien młodych, które noszą rozmiar XXL.
Więcej informacji o pokazie
www.openbridalday.pl
Więcej informacji o salonach Lisa Ferrera
www.lisaferrera.pl