POLECAMY

5 praktycznych porad, jak wybrać dobrego księgowego

Prowadzenie księgowości najlepiej zlecić specjaliście. Na co zwrócić uwagę, wybierając księgowego?
Marta Kosakowska / 2 miesiące temu

Wybór księgowego to jedna z najważniejszych decyzji dla każdego przedsiębiorcy. Specjalista pomoże w rozliczeniach z urzędem skarbowym, składaniu deklaracji oraz dopełnianiu formalności. Dlatego warto poświęcić trochę czasu, by znaleźć księgowego, który zajmie się kompleksową obsługą firmy. Na co zwrócić uwagę? Podpowiadamy!

Dobry księgowy - jak go wybrać?

Poszukując księgowego, należy zastanowić się, jaki zakres usług nas interesuje. Istnieją biura rachunkowe oferujące prowadzenie tradycyjnej rachunkowości, jak również takie, które świadczą usługi np. z zakresu doradztwa podatkowego. Mając tę wiedzę, możemy poszukać księgowego, który będzie odpowiadał potrzebom naszej firmy.

Co to są koszty uzyskania przychodu?

Prowadzenie księgowości to jedna z najważniejszych kwestii w dobrze funkcjonującym biznesie. Zanim zdecydujesz się na podjęcie współpracy z biurem rachunkowym, przeczytaj nasz praktyczny poradnik.

Sprawdź na kolejnych stronach, jakie cechy powinien mieć dobry księgowy.

Przeczytaj:
Jak wypowiedzieć umowę zlecenie?
Jak liczyć okres wypowiedzenia umowy o pracę?

 

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)