Relacja z 1. urodzin Degażerii
Salon Fryzjerski Degażeria z malutkiego biznesu założonego z pasji rozwinął się w świetnie prosperujące miejsce kreowania wizerunku, m.in. jest Partnerem konkursu Miss Polski 2012

3645 ostrzyżonych głów, 1058 koloryzacji, 252 rekonstrukcji włosa, 651 zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i stóp i ponad tysiąc zadowolonych klientek w zaledwie 12 miesięcy – to wynik Salonu DEGAŻERIA, który hucznie świętował swoje pierwsze urodziny w warszawskim Belvedere Residence.
Salon Fryzjerski Degażeria z malutkiego biznesu założonego z pasji rozwinął się w świetnie prosperujące miejsce kreowania wizerunku, m.in. jest Partnerem konkursu Miss Polski 2012. Tak udane wprowadzenie nowej marki na rynek stało się pretekstem do spotkania z klientami na gruncie innym niż na co dzień.
Punktem kulminacyjnym wieczoru był pokaz mody – launch marki odzieżowej Barber Shop, debiutanckiej kolekcji współtwórczyni Degażerii, Marioli Witek. By podkreślić szczególny charakter pokazu, w rolę modelek i modeli wcielili się klienci i klientki Degażerii, nie pracujący w branży fashion:
- Chcieliśmy pokazać, że każda osoba, niezależnie od wieku, rozmiaru ubrania jest piękna i ma to coś, co przyciąga. Trzeba to tylko umiejętnie wydobyć – każdy/a może poczuć się jak prawdziwa gwiazda – podkreślała tuż po zakończeniu pokazu Mariola Witek.
Na scenie pojawiła się także D.A.R.I.A Zawiałow – wschodząca gwiazda ostatniej edycji „Mam Talent!”. Imprezę poprowadził Artur Wolski – prawdziwe objawienie tegorocznego Festiwalu Filmowego w Gdyni.
Na urodzinach Salonu nie zabrakło znanych twarzy. Wspólnie z Degażerią świętowała posłanka Anna Grodzka, Monika Lewczuk – Miss Supranational 2011 czy Aleksandra Podsiadły – Miss Warszawy.
1 z 11

2 z 11

3 z 11

4 z 11

5 z 11

6 z 11

7 z 11

8 z 11

9 z 11

10 z 11

11 z 11


