Krzysztof Hołowczyc twarzą zegarków Atlantic
Zobaczcie backstage najnowszej sesji zdjęciowej Hołowczyca dla marki Atlantic!

- Aleksandra Molędowska
Ekstremalne wyzwania, niezwykłe przygody, najlepsze auta i te gadżety…. Wizerunek Jamesa Bonda to kwintesencja męskości. Do niej odwoływała się aranżacja sesji zdjęciowej realizowana na użytek najnowszej kampanii reklamowej Krzysztofa Hołowczyca i zegarków marki Atlantic na rok 2010/2011. Sesja została zrealizowana przez jednego z najlepszych polskich fotografów świata mody Jacka Porembę.
Poza tym, że Krzysztof jest mistrzem kierownicy, jest również bardzo przystojnym, męskim i eleganckim mężczyzną – powiedział Jacek Poremba. – Te cechy i takiego Hołka pokazaliśmy w tej sesji. Chcemy, aby panowie mogli się z nim utożsamiać i podpatrywać styl sportowej elegancji a la James Bond.
Krzysztof Hołowczyc podkreślał, że każdy mężczyzna, chociaż raz na jakiś czas musi ubrać elegancki garnitur wraz z dodatkami. – Dla mnie jedynymi dodatkami, które noszę jest zegarek i obrączka– powiedział Krzysztof Hołowczyc. – Oprócz funkcji użytkowych wspaniały czasomierz to przecież też oryginalny gadżet, który nie ukrywajmy, każdy mężczyzna lubi posiadać.
- Chcemy udowodnić, że również w Polsce możemy zrobić coś, na najwyższym światowym poziomie - powiedział Jarosław Guzek, barnd manager marki Atlantic. - Coś na miarę ekskluzywnych szwajcarskich zegarków Atlantic.
1 z 18

2 z 18

3 z 18

4 z 18

5 z 18

6 z 18

7 z 18

8 z 18

9 z 18

10 z 18

11 z 18

12 z 18

13 z 18

14 z 18

15 z 18

16 z 18

17 z 18

18 z 18
