Reklamacja przyjęcia weselnego - jak to zrobić?
"Co zrobić, gdy przy stawce 180 zł na osobę, jedzenie na weselu było stare? Znaleziono świński ząb w galarecie, nie było wody niegazowanej, a była gazowana firmy ARO. Nie było sporządzonej umowy na piśmie, ale woda oczywiście miała być. Co zrobić? Minęło półtora tygodnia. Czy można ubiegać się o zwrot pieniędzy?” - pyta czytelniczka

W tej sytuacji najlepiej wystosować pismo do usługodawcy z wyszczególnieniem wszystkich elementów, które wykonane zostały nienależycie lub niezgodnie z dokonanymi przez Państwa ustaleniami.
W piśmie powinno również znaleźć się żądanie zapłaty stosownego odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania umowy – wartość odszkodowania powinna zostać wskazana w piśmie.
Zobacz także: Porady wedding plannerów - zadaj pytanie!
Oczywiście znacznie lepiej byłoby gdybyście mieli Państwo spisaną umowę, w tym dokonane przez Państwa ustalenia co do menu i napojów, ale może dysponują Państwo jakimiś uzgodnieniami w postaci np. korespondencji e-mail.
Dobrze byłoby gdybyście mieli Państwo również potwierdzenie dokonanej wpłaty, wówczas takie pokwitowanie może stanowić dowód tego, że umowa została de facto zawarta.
Przeczytaj również: Czy można wziąć ślub cywilny poza USC?

