Lady Gaga zachwyciła fanów podczas występu online zaprezentowanego w Westfield Arkadia

Lady Gaga fot. Materiały prasowe
Miłośnicy twórczości artystki spotkali się w specjalnie stworzonej w centrum handlowym w strefie dla fanów, żeby wspólnie świętować wydanie płyty „Love for sale”.
Redaktorki Polki.pl / 01.10.2021 08:57
Lady Gaga fot. Materiały prasowe

12-krotna laureatka nagrody Grammy i Oscara – Lady Gaga 30 września zachwyciła miliony fanów godzinnym, transmitowanym na cały świat, występem będącym celebracją wydania jej nowego, nagranego w duecie z Tonym Bennettem, albumu Love For Sale.

Fani w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Europie, zarówno w Internecie, jak i we flagowych centrach handlowych globalnej sieci Westfield (w tym niemal tysiąc fanów w Westfield Arkadia), mogli posłuchać przedpremierowo albumu jazzowego jeszcze przed jego oficjalną premierą, która przypada na 1 października.

 

Ubrana w zjawiskową, wyszywaną koralikami i piórami suknię, zaprojektowaną przez jej siostrę – Natali Germanottę, Lady Gaga rozpoczęła występ od „Luck Be a Lady”. Utwór ten stanowi uosobienie stylu i elegancji kojarzonej ze światem jazzu. Ikona sceny muzycznej, w blasku światła żyrandoli, wykonała ponadto, wraz z pięcioosobowym zespołem jazzowym, kilka utworów z albumu Love for Sale, w tym „Night and Day”, „Let’s Do It” i „Fly Me to the Moon”. Gwiazda zachwyciła także nową aranżacją swoich największych hitów – „Poker Face” i „Born this Way”.


fot. materiały prasowe

Po przerwie Lady Gaga wyszła na scenę w drugiej kreacji stworzonej przez jej siostrę – w klasycznej czarnej aksamitnej sukni, emanującej blaskiem Hollywood. Zakończyła występ genialną, pełną energii interpretacją standardu jazzowego „New York, New York”. Fani artystki tańczyli i śpiewali wraz z nią w strefach dla fanów stworzonych w największych miastach na całym świecie, w tym w Londynie, Los Angeles, Paryżu, Barcelonie, Sztokholmie, Wiedniu, Amsterdamie, Pradze i Warszawie.

Strefa dla fanów w Westfield Arkadia została zorganizowana w Cinema City – gości zaproszono do kilku sal kinowych. Wystrój lobby był zaaranżowany w klimacie jazzowym inspirowanym nowym albumem. Zanim rozpoczął się występ Lady Gagi, uczestnicy wysłuchali 30 minutowego setu duetu polskich DJ-ów Catz ‘n Dogz. Wydarzenie poprowadził Olivier Janiak.

Każdy, kto przyszedł wczoraj do strefy fanów otrzymał najnowszą płytę artystki Love for Sale. Ci, którzy nie mogli dołączyć do wydarzenia w Westfield Arkadia, mieli okazję obejrzeć występ online. Funkcja „Watch Together” pozwoliła miłośnikom Gagi stworzyć wirtualne pokoje, w których wspólnie ze znajomymi mogli oglądać i cieszyć się występem artystki. Istniała również możliwość rozmowy z innymi fanami za pośrednictwem czatu na żywo.


fot. materiały prasowe

Ci, którym nie udało się dołączyć do występu 30 września, mogą obejrzeć go na stronie: https://www.youtube.com/c/WestfieldLive. Link jest aktywny do 14 listopada.

Połączenie się ponownie z moimi fanami po tak długim czasie, kiedy nie mogłam dla nich śpiewać, jest dla mnie bardzo ważne i ogromnie doceniam Westfield za wsparcie tych doświadczeń, jakie daje muzyka jazzowa. Wierzę, że jazz to najwspanialsza muzyka jaka istnieje w Ameryce. To, abyśmy mogli być tego świadkiem, doświadczać jazzu razem i spotkać się aby go oglądać, aby go śpiewać, słuchać i kibicować mu, było wszystkim na co liczyłam i czekałam. Więc mam nadzieję, że był to wieczór radości i chcę wyrazić moją ogromną wdzięczność wszystkim fanom, którzy byli tu dzisiejszego wieczoru - Lady Gaga.

Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce:

Westfield Arkadia, zgodnie ze strategią sieci, stara się łączyć lokalną społeczność i dzielić się z nią wyjątkowymi wydarzeniami – czy to w realnej rzeczywistości czy też w tej wirtualnej. Tym razem był to wyjątkowy występ Lady Gagi, która zawsze dostarcza swoim fanom to, co najlepsze. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek i klienci Westfield będą mogli skorzystać z tego typu wydarzeń w przyszłości. Choć po wczorajszym występie poprzeczka została zawieszona naprawdę wysoko.

Live.Westfield.com to platforma, za pośrednictwem której globalne marki i artyści mogą dostarczać treści i nowe doświadczenia sieci lojalnych klientów Westfield.


fot. materiały prasowe

Platforma, ze swoim pełnym interaktywnych funkcji i grywalizacji 360 experience,  zapewnia wyłączny dostęp do nowości muzycznych, akcji charytatywnych, wirtualnych spotkań hybrydowych, wspólnego oglądania wydarzeń na żywo i nie tylko. Więcej informacji dotyczących wydarzeń w centrach handlowych Westfield znajduje się na www.urw.com

Tagi: Lady Gaga
17-23 PAŹDZIERNIKA
szaleństwo zakupów
-20% na markowe obuwie i akcesoria!
-20% na markowe obuwie i akcesoria!
Specjalnie dla Was przygotowal... więcej»
Kod rabatowy:ZAKUPY
Zobacz
+
-20% na markowe obuwie i akcesoria!
Online
Stacjonarnie

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy drobną niespodziankę. Zakupy z rabatem 20%, który obejmuje cały asortyment naszego sklepu z wyłączeniem produktów będących w promocji. Niektóre marki mogą być wyłączone z tej akcji rabatowej. Rabat i szczegóły dostępne w sklepie stacjonarnym i na stronie www.  

Produkty widoczne na zdjęciu nie są objęte rabatami.

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:ZAKUPY
Zobacz
-23% przy zakupach za min. 249 zł
-23% przy zakupach za min. 249 zł
Promocja obowiązuje od 17.10.2... więcej»
Kod rabatowy:SZ23
Zobacz
+
-23% przy zakupach za min. 249 zł
Online

Promocja obowiązuje od 17.10.2024r. do 23.10.2024r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -23% przy zakupach za min. 249 zł. Oferta obowiązuje z kodem: SZ23. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.sephora.pl/wykluczenia, produktów marki GOODIES lub SEPHORA GOODIES oraz kalendarzy adwentowych i zestawów świątecznych. Promocja jest dostępna w opcji Click&Collect

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:SZ23
Zobacz
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Rabat do 40% na sprzęt, odzież... więcej»
Kod rabatowy:szalenstwo
Zobacz
+
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Online
Stacjonarnie

Rabat do 40% na sprzęt, odzież i akcesoria sportowe dostępny w sklepie stacjonarnym przy ulicy Malborskiej 47 w Homepark Targówek w Warszawie i na Sportano.pl. Szczegóły w sklepie i na stronie.

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:szalenstwo
Zobacz
Rabat 20% na wszystko!
Rabat 20% na wszystko!
Odkryj ponadczasową modę damsk... więcej»
Kod rabatowy:JESIEN
Zobacz
+
Rabat 20% na wszystko!
Online
Stacjonarnie

Odkryj ponadczasową modę damską, która podkreśla kobiecość i elegancję! Skorzystaj z kodu JESIEN i otrzymaj rabat 20% ekstra na wszystko na orsay.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Nie dotyczy kart podarunkowych. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:JESIEN
Zobacz
-25% przy zakupach za min. 149,99 zł
-25% przy zakupach za min. 149,99 zł
Rabat 25% na kolekcje nieprzec... więcej»
Kod rabatowy:25SZALENSTWO
Zobacz
+
-25% przy zakupach za min. 149,99 zł
Online
Stacjonarnie

Rabat 25% na kolekcje nieprzecenioną przy zakupach za min. 149,99 zł. Rabat nie łączy się z innymi promocjami. Obowiązuje na kolekcję nieprzecenioną w sklepach stacjonarnych oraz na www.greenpoint.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:25SZALENSTWO
Zobacz
-15% na wszystkie produkty!
-15% na wszystkie produkty!
Wpisz hasło: KULIK i skorzysta... więcej»
Kod rabatowy:KULIK
Zobacz
+
-15% na wszystkie produkty!
Online

Wpisz hasło: KULIK i skorzystaj z 15% obniżki cenowej na wszystkie nasze produkty! Oferta i szczegóły na www.kulikstyle.com

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:KULIK
Zobacz
REKLAMA