Urodażycia.pl – nowy serwis w portfolio Edipresse Polska
Na początku kwietnia 2020 Edipresse Polska S.A. uruchomiło nowy serwis internetowy Urodażycia.pl. Serwis jest online’ową emanacją miesięcznika „Uroda Życia”.
Serwis jest online’ową emanacją miesięcznika „Uroda Życia”, adresowanego do kobiet w każdym wieku, poszukujących inspiracji, jakościowych treści i rzetelnej wiedzy psychologicznej.
-Od początku istnienia „Uroda Życia” skupiała wokół siebie silną społeczność inteligentnych czytelniczek, które cenią nas za pogłębione teksty, wyjątkowy dobór bohaterów i tematy społeczne, nieobecne w innych mediach kobiecych
– Cieszę się, że od teraz możemy być jeszcze bliżej naszych użytkowniczek: mogą czytać, słuchać i oglądać nas wszędzie tam, gdzie jest im wygodnie, w swoim telefonie albo laptopie - dodaje Niemczyk.
Akcja #DZIĘKUJĘ
Uruchomieniu serwisu towarzyszy crossmediowa akcja #DZIĘKUJĘ #urodażycia. To pierwsza z kampanii społecznych i edukacyjnych, które realizuje redakcja serwisu Urodażycia.pl. W jej ramach, ludzie kultury, m.in. bohaterka majowego wydania „Urody Życia”, Martyna Wojciechowska, a także Tomasz i Anna Sekielscy, Magda Gessler, Sylwia Chutnik oraz Jerzy Stuhr, zachęcają czytelniczki do tego, by pielęgnowały w sobie uczucie wdzięczności i doceniały wsparcie, jakie otrzymują od innych ludzi.
– Naszą akcję planowaliśmy od kilku miesięcy. Obecnie, w dobie pandemii koronawirusa, jeszcze wyraźniej widzimy, jak bardzo zależymy jedni od drugich i jak ważna jest umiejętność doceniania tego, co od siebie nawzajem dostajemy – mówi Niemczyk.
Chcemy realnie zmieniać świat wokół nas i wierzymy, że możemy to zrobić, dlatego zachęcamy użytkowniczki Urodażycia.pl, aby dołączały do naszych akcji i działały razem z nami.
Urodażycia.pl stawia na budowanie społeczności. To miejsce, gdzie każda kobieta znajdzie przestrzeń aby wyrażać siebie, rozwijać się, ale też odnaleźć i dawać wsparcie. W ramach „Urody Życia” funkcjonują już dwie grupy: " Książki życia" oraz "Łapiemy równowagę- pozytywna grupa wsparcia"
Serwis Urodażycia.pl startuje również z podcastami: „Słuchaj dla przyjemności”.
- Podcasty to nowe medium towarzyszące. Chcemy aby nasze użytkowniczki miały szansę być z nami, w różnych momentach swojego życia, w drodze do pracy, na zakupach, czy podczas biegania. Chcemy dać im chwilę wytchnienia w dowolnym momencie dnia, dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują - podkreśla redaktorka naczelna.
„Uroda Życia” znana jest na rynku z wywiadów z wyjątkowymi ludźmi, które w serwisie będą pojawiać się w cyklach wideo. Pierwszy z nich to „Życiowe rozmowy” prowadzony przez Sylwię Niemczyk. W odcinku premierowym rozmawia z Joanną Luberadzką- Gruca, szefową charytatywnej fundacji „Polki Mogą Wszystko”.
Urodażycia.pl znajduje się w kategorii Styl życia w badaniach Gemius PBI Megapanel.

