Reklama

Jak zamówić prenumeratę miesięcznika Dom i Wnętrze?

Prenumerata POCZTOWA
Przedpłaty na prenumeratę krajową są przyjmowane we wszystkich urzędach pocztowych na terenie całego kraju oraz przez listonoszy (od osób niepełnosprawnych w miastach) od wszystkich mieszkańców wsi i małych miasteczek, gdzie dostęp do urzędu pocztowego jest utrudniony.

Termin przyjmowania przedpłat w urzędach pocztowych właściwych dla miejsca zamieszkania:
Na I kwartał - do 25 listopada,
Na II kwartał - do 25 lutego,
Na III kwartał - do 25 maja,
Na IV kwartał - do 25 sierpnia.

Wpłaty na prenumeratę są przyjmowane bez pobierania dodatkowych opłat.

www.poczta-polska.pl/prenumerata

Prenumerata RUCH
Przedpłaty przyjmują jednostki kolportażowe właściwe dla miejsca zamieszkania.

Termin przyjmowania przedpłat:
do 5 grudnia na I kwartał, półrocze i rok następny,
do 5 marca na II kwartał,
do 5 czerwca na III kwartał i II półrocze roku bieżącego,
do 5 września na IV kwartał

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronach internetowych www.ruch.com.pl oraz ruch.pol.pl

Prenumerata WYDAWNICZA

płacąc w systemie dotPay klikając ikonkę "DotPay" znajdująca się poniżej. Prenumerata rozpocznie się najpóźniej w ciągu 4 tygodni od chwili złożenia zamówienia.

wysyłając e-mail bok@burdamedia.pl (płatności za cały okres z góry dokonuje się wówczas listonoszowi przy odbiorze pierwszego numeru w prenumeracie wraz z jednorazową opłatą pocztową w wysokości 6 zł). W ciągu 24 godzin otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacją, od którego numeru rozpocznie się Twoja prenumerata. (płatności za cały okres z góry dokonuje się wtedy za pomocą załączonego do pierwszej przesyłki blankietu).

telefonicznie pod numerem telefonu (022) 584 22 22 w godzinach 8-17:00 od poniedziałku do piątku (płatności za cały okres z góry dokonuje się wówczas listonoszowi przy odbiorze pierwszego numeru w prenumeracie wraz z jednorazową opłatą pocztową w wysokości 6 zł). W trakcie rozmowy otrzymasz informację, od którego numeru rozpocznie się Twoja prenumerata. (płatności za cały okres z góry dokonuje się wtedy za pomocą załączonego do pierwszej przesyłki blankietu).

CENNIK PRENUMERATY WYDAWNICZEJ

Cena rocznej krajowej prenumeraty (12 numerów)
wariant bez dodatku - 114,00 PLN (9,50 egz.)

Cena rocznej zagranicznej prenumeraty (12 numerów)
wariant bez dodatku - 199,20 PLN (16,60 egz.)

Jeżeli chciałbyś zamówić prenumeratę zagraniczną z wysyłką pocztą lotniczą zadzwoń i zapytaj o cenę pod numerem (022) 584 22 22 w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku.

Prenumeratę można zamówić na dowolny okres, nie krótszy jednak niż kwartał.

REALIZACJA PRENUMERATY WYDAWNICZEJ
Prenumerata realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i RUCH.

Sposób dostawy prenumeraty wydawniczej:
- listy zwykły pod wskazany adres
- odbiór w wybranym punkcie sprzedaży RUCH w pobliżu miejsca zamieszkania lub miejsca pracy ustalonym podczas rozmowy z konsultantem.

Reklamacje dotyczące braku dostawy konkretnego wydania należy zgłaszać nie wcześniej niż 2 dni po ukazaniu się tego wydania na rynku.

PROMOCJE
Sprawdź w bieżącym wydaniu czy trwa promocja bądź uzyskaj informację pod numerem telefonu (022) 584 22 22 w godzinach 8.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku. Prezenty promocyjne oferowane na łamach czasopisma wysyłamy listem poleconym po weryfikacji zapłat, w ciągu 1 miesiąca od daty zapłaty za prenumeraty. W przypadkach szczególnych zastrzegamy sobie prawo do wysyłki innego prezentu o podobnej wartości rynkowej.

PONADTO:
Prenumeratorowi przysługuje prawo do rezygnacji z prenumeraty, w dowolnym momencie jej trwania. Wydawnictwo zwraca część wpłaty za niezrealizowane numery prenumeraty w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Rezygnacja wymaga formy pisemnej (e-mail, fax, list). Prenumerator ma możliwość zgłoszenia Wydawnictwu ewentualne braki w dostawach lub fakt otrzymania egzemplarza z wadami jakościowymi. Reklamacje dotyczące braków powinny być zgłaszane natychmiast po stwierdzeniu braku ciągłości w numeracji. Reklamacje dotyczące wad jakościowych powinny być zgłaszane natychmiast po ich stwierdzeniu, nie później niż 3 dni od daty dostawy.

Wydawnictwo uzupełnia braki lub wymienia wadliwy egzemplarz. Jeżeli reklamacja nie zostanie zrealizowana. Wydawnictwo przedłuży prenumeratę o odpowiednią ilość egzemplarzy lub zwróci prenumeratorowi należną kwotę.

Gwarantujemy niezmienność cen przez cały czas trwania prenumeraty.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00 pod numerem telefonu (022) 584 22 22, e-mail: bok@burdamedia.pl, GG : 39108631

Nasi konsultanci udzielą Państwu porady i pomogą rozwiązać pojawiające się problemy.

Powyższe warunki prenumeraty stanowią regulamin, który osoba zamawiająca akceptuje w momencie zamówienia.




Do zadań Biura Obsługi Klienta należy m.in. :

* przyjmowanie zamówień na prenumeratę czasopism oraz kolekcji.
* obsługa telefoniczna i e-mail konkursów oraz krzyżówek zamieszczonych na łamach naszych czasopism,
* wysyłka nagród,
* obsługa reklamacji dotyczących realizacji prenumeraty i konkursów,
* przyjmowanie zgłoszeń o wadliwych czasopismach bądź dodatkach i ich wymiana.

Reklama
Reklama
Reklama