Tak Wizaz.pl świętował swoje 24 urodziny. Zobacz relację
17 października 2024 r. w Warsaw Presidential Hotel celebrowaliśmy 24 urodziny Wizaz.pl. Z tej okazji wręczono Nagrody Redakcji Wizaż.pl dla osobowości oraz marek i firm, które w swoim DNA mają hasło "Jestem piękna, bo jestem sobą", a także na co dzień działają zgonie z tą dewizą.

- Redaktorki Polki.pl
To były piękne urodziny! Już od 24 lat Wizaz.pl inspiruje i tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi, ale nie tylko, doświadczeniami. Galę poprowadziły: Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.

Nagrody redakcji na 24 urodziny Wizaz.pl
Podczas urodzin przyznano także niezwykłe nagrody i wyróżnienia w kategorii "Jestem piękna, bo jestem sobą". Trafiły one do niezwykłych osób oraz marek, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety w swoich codziennych działaniach. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska. Sprawdź, jak wyglądały te niezwykłe urodziny.
- Firma Unilever została nagrodzona za kampanię Dove #PrawdziwePiękno, która promuje naturalność, skupia się na relacji z kobietami oraz przeciwstawia się stygmatyzacji związanej z wiekiem i nieosiągalnymi kanonami piękna.
- Marka L'Oréal Paris otrzymała wyróżnienie za kampanię „Stand Up”, która koncentruje się na wspieraniu kobiet w sytuacjach narażenia na molestowanie oraz szerzy ideę wzajemnego szacunku.
- Philips Lumea został doceniony za zrozumienie potrzeb kobiet, widoczne np. w opracowanej technologii długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się swobodnie w każdej sytuacji.
- Firma Procter & Gamble zyskała uznanie za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, która walczy z utartymi schematami, motywując kobiety do bycia sobą.
- Marka Hagi została nagrodzona za holistyczne podejście do kobiecej pielęgnacji, uwzględniające nie tylko troskę o skórę, ale również dbałość o zdrowie psychiczne, zachęcając do słuchania potrzeb własnego ciała.
- Marka Yope wyróżniła się autentycznością, promowaniem kobiecej siły oraz edukacją na temat zdrowia intymnego. Doceniono także jej długoletnie zaangażowanie społeczne, które trwa już 10 lat.
- Firma Oceanic została nagrodzona za działania marki AA, która zwraca uwagę na piękno naturalne oraz wspiera różne pokolenia, ukazując upływ czasu jako atut.
- Rossmann otrzymał wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”, która zachęca do budowania zdrowej relacji z własnym ciałem i wspiera działania społeczne.
- Firma Henkel zdobyła uznanie za działania marki Gliss, której projekt Różowy Patrol edukuje Polki w zakresie profilaktyki raka piersi.

Dodatkowo redakcja wręczyła statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" inspirującym osobistościom:
- W kategorii „Macierzyństwo bez lukru” wyróżniono Sandrę Kubicką za jej autentyczność i szczerość w podejściu do roli matki.
- W kategorii „Niezmienność bycia sobą” nagrodzono Patricię Kazadi za jej autentyczne podejście i wsparcie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
- W kategorii „Kobiecość w męskim świecie” statuetkę przyznano Karolinie Pilarczyk za konsekwentne przełamywanie stereotypów i udowadnianie, że płeć nie stanowi ograniczenia.
- W kategorii „Ciałolubność” doceniono Melkę Kowal-Głuc za jej pełne akceptacji podejście do cielesności i autentyczne przedstawianie codzienności.
- W kategorii „Silna i delikatna” nagrodzono Grażynę Ferra-Kopocińską za zaangażowanie w edukację kobiet i zwiększanie ich świadomości na temat dbania o własne bezpieczeństwo.
Wyróżniono w tym plebiscycie także dwie influencerki oraz content creatorki:
- Pierwsze wyróżnienie przyznano Andziaks (Angelice Trochonowicz), którą użytkownicy Wizaz.pl docenili za autentyczność, szczerość i dzielenie się z odbiorcami swoją codziennością.
- Drugą statuetkę otrzymała Fausti (Faustyna Fugińska), wyróżniona za inspirujące przekazywanie, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, co realnie motywuje do samoakceptacji.
24 urodziny wizaz.pl w Presidental Hotel
Już przy wejściu na wydarzenie na gości czekały liczne atrakcje przygotowane przez naszych partnerów. Goście byli witani w strefie firmy New Flag, gdzie można było zobaczyć popularne gumki-sprężynki Invisibobble oraz inne akcesoria do włosów. Firma ta jest również dystrybutorem marek takich jak NeQi i Color Wow.

Następnie swoją ofertę przedstawiła marka DepilConcept, gdzie goście mieli szansę wygrać vouchery na zabiegi depilacji.

W strefie marki Listerine czekała zaś fotobudka, gdzie goście mogli zrobić pamiątkowe zdjęcia. Dodatkowo była możliwość przetestowania płynów do płukania jamy ustnej oraz rozmowy z ekspertką – higienistką.

Kolejnym przystankiem była strefa marki Philips, gdzie goście mogli zobaczyć m.in. nową suszarkę. Przestrzeń ta, pełna połyskujących elementów, była niezwykle fotogeniczna i przyciągała wzrok, stanowiąc idealne tło do zdjęć na Instagram.

Na uwagę zasługiwała także strefa marki Eveline Cosmetics, w której wszyscy mieli możliwość przetestowania błyszczących cieni do powiek.

Uczestnicy wydarzenia mieli również okazję przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości, które obejmowały produkty do pielęgnacji ciała.

Na wydarzeniu obecna była także marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem „BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU”. Uczestnicy mieli możliwość m.in. stworzenia personalizowanych breloków z bliskimi im osobami.

Na wydarzeniu obecne były również marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, które oferowały gościom możliwość przetestowania swoich produktów. Uczestnicy mogli także zbadać kondycję swoich włosów.


Marka Verona stworzyła natomiast piękną przestrzeń, idealną do zdjęć na Instagramie, a także zadbała o biżuterię dla prowadzących. W ofercie marki znajdują się produkty w różnych wariantach - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. W strefie marki goście mieli okazję zrobić sobie perfekcyjne selfie oraz wziąć udział w konkursie i wygrać biżuterię.

Zobacz całą relację z eventu:









Materiał redakcyjny