To niemal sto barwnych reportaży z różnych zakątków świata autorstwa charyzmatycznego Wojciecha Cejrowskiego. Ekipa pana WC dotarła do niedostępnych dla zwykłych turystów miejsc oraz mało znanych dzikich plemion. Poznajemy ich kulturę, wierzenia i zwyczaje.
Odwiedzamy też popularne kraje, ale odkrywamy je na nowo dzięki dociekliwości pana WC. A wszystko to podane barwnie, z pasją i uśmiechem. Program został nagrodzony Złotym Medalem w kategorii Travel & Tourism na 51. międzynarodowym konkursie New York Festivals 2008.
Naszą kolekcję zaczynamy od Tajlandii, bardzo popularnej wśród polskich turystów, zwłaszcza zimą. To najlepszy czas na odwiedzenie tego kraju – jest tam wtedy ciepło i sucho. Razem z panem WC zwiedzimy zatłoczony Bangkok, gdzie każdy centymetr przestrzeni musi być maksymalnie zagospodarowany – najlepiej przez bazar dla turystów. Ale w mieście nie zabawimy długo. Szybko udamy się do dżungli, gdzie pracują słonie. Poznanie tych ogromnych, majestatycznych i niezwykle silnych zwierząt to główny cel wyprawy ekipy pana WC. Zobaczymy jak szkoli się słonia, jak się go dosiada i jak się nim kieruje. Zajrzymy też do menu tego zwierzęcia i poznamy funkcjonalność słoniowej trąby.
Tajlandia, cena 9,99 zł, w kioskach od 4 lutego
Tom 2, to Meksyk (część 1), która w kioskach znajdzie się już 18 lutego. Wojciech Cejrowski nazywa stolicę Meksyku „swoim miastem”. Budzi w nim ono prawdziwą euforię. Przemierzymy ulice Mexico City, by poznać rządzące nimi zasady, przywodzące na myśl prawa dżungli. Wejdziemy do meksykańskiego metra – niezwykle sprawnego, dobrze rozbudowanego, a jednocześnie po latynosku barwnego i pełnego atrakcji. Zajrzymy do azteckich piramid i poznamy legendy oraz fakty związane z powstaniem największego miasta świata. A na koniec coś dla ucha i oka – pan WC przywdziewa spodnie z cekinami i sombrero, by razem z el mariachi zdobyć sławę i pieniądze.