Puma - zdjęcie prasowe fot. Materiały prasowe

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann nową ambasadorką marki PUMA

PUMA wita w rodzinie nową, charyzmatyczną postać! Wraz z początkiem roku 
do grona ambasadorek dołącza młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.
Redaktorki Polki.pl / 18.01.2022 09:43
Puma - zdjęcie prasowe fot. Materiały prasowe

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi - jest wicemistrzynią olimpijską, 
a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA.

Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego! - mówi Kasia Zillmann.

Marka ogłasza współpracę ze sportsmenką za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym. 
W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste.

Katarzyna Zillmann x PUMAfot. Materiały prasowe

„Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale”

Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza 
to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem!

Spot dostępny jest na kanale Facebook marki PUMA: https://www.facebook.com/PUMAPoland/videos/1278449526001898

Katarzyna Zillmann ambasadorką PUMAfot. Materiały prasowe

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance 
w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 14 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

Artykuł na podstawie materiałów prasowych.

Tagi: Puma