"}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/9e2ba0b9f3c73eafde1a","type":"image","data":{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/b435418-7da5a5c.jpg","width":625,"height":416,"title":"b435418-7da5a5c","alt":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","aspectRatio":0.6656,"caption":null,"contain":"all","sourceName":null}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/0e7ee023808b96964ae6","type":"html","data":{"value":"
\tFot. MW Media
\tChoć kampanię z udziałem Doroty Wellman zaplanowano na 3 września, to już teraz Lidl zyskał dzięki niej promocję wartą prawie milion złotych – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
\t8 sierpnia marka poinformowała na swojej stronie o zakończeniu kampanii „Pascal kontra Okrasa”. Dziennikarze zareagowali na tę informację natychmiastowo. Jednak prawdziwe medialne szaleństwo zaczęło się kilka dni później w związku z coraz to nowszymi doniesieniami na temat tego, kto zastąpi popularny duet kucharzy.
\tPierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia na portalu Jastrzabpost.pl. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. złotych.
\t- Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Dorota Wellman ma duży potencjał wizerunkowy. Jest charyzmatyczna, a odbiorcy postrzegają ją jako szczerą i bardzo optymistyczną osobę. Brała już udział w kampaniach m.in. marki Dove – dodaje Marlena Sosnowska.
"}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/cbbbe5f1d92ad6214040","type":"image","data":{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/b135418-cde2efe.jpg","width":625,"height":939,"title":"b135418-cde2efe","alt":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","aspectRatio":1.5024,"caption":null,"contain":"all","sourceName":null}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/ef132152f80bb470753e","type":"html","data":{"value":"
\tFot. ONS
\tO nowej kampanii marketu głośno informowali też internauci na Facebooku. Od momentu potwierdzenia współpracy przez 7 dni na portalu pojawiło się na ten temat 531 wpisów i komentarzy. Fani najaktywniejsi byli 17 sierpnia – wówczas ukazało się prawie 200 wzmianek. Następny przyrost dotyczył 21 dnia miesiąca i związany był z publikacją pierwszego filmu z udziałem Wellman. Natomiast na Twitterze odnośnie nowej kampanii zamieszczono110 tweetów.
\tWniosek jest jeden - portale społecznościowe to obecnie najlepszy sposób na reklamę.
\tZobacz też: Sylwia Grzeszczak i Liber zostaną rodzicami!
\tW oparciu o materiał prasowy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”
"}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://polki.pl:443"},{"label":"Po godzinach","url":"https://polki.pl/po-godzinach/"},{"label":"Kobiece pasje","url":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/"},{"label":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!"}],"seoMetadata":{"title":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","description":"Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została...","metaTitle":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","metaDescription":"Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została...","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/2acae88be43aa6e1f3fc","crop":[2,0,4208,2803],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":2803,"width":4213,"alt":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","title":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/wiemyktozastapipascalaiokrase-ac16618.jpg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/","canonicalUrl":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/","permutiveModel":{"category":["kobiece-pasje","po-godzinach"],"subcategory":["article"],"channel":"po-godzinach","title":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","article":{"id":"220717","description":"Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została...","type":"article","author":"katarzynapielechlakomamaterialyprasowe","tags":["Dorota Wellman","Karol Okrasa","Lidl","Pascal Brodnicki"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Wiemy%20kto%20zast%C4%85pi%20Pascala%20i%20Okras%C4%99!","tweet":"Wiemy%20kto%20zast%C4%85pi%20Pascala%20i%20Okras%C4%99!","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/wiemyktozastapipascalaiokrase-ac16618.jpg","url":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/#Article","@type":"Article","description":"Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została...","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/wiemyktozastapipascalaiokrase-ac16618.jpg?resize=768,511","width":768,"height":511},{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/wiemyktozastapipascalaiokrase-ac16618.jpg?resize=1366,909","width":1366,"height":909}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/"},"name":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","url":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/","author":[{"@type":"Person","name":"Katarzyna Pielech - Łakoma / Materiały prasowe "}],"dateModified":"2025-01-29T01:32:51+01:00","datePublished":"2015-08-25T13:27:16+02:00","headline":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","keywords":"Dorota Wellman, Karol Okrasa, Lidl, Pascal Brodnicki","publisher":{"@type":"Organization","name":"polki.pl","url":"https://polki.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":75,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/03/cropped-polki-logo-white-8b5cb7f-1035902.png?resize=265,75","width":265}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["kobiece-pasje","po-godzinach"],"channel":"po-godzinach","format":"standard","pageid":"220717","primary_cat":"kobiece-pasje","subcat":"article","author":"katarzynapielechlakomamaterialyprasowe","publish_date":"2015-08-25T11:27:16+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["dorota-wellman","karol-okrasa","lidl","pascal-brodnicki"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["kobiece-pasje","po-godzinach"],"channel":"po-godzinach","format":"standard","pageid":"220717","primary_cat":"kobiece-pasje","subcat":"article","posttag":["dorota-wellman","karol-okrasa","lidl","pascal-brodnicki"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"kobiece-pasje"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["kobiece-pasje","po-godzinach"]},{"key":"tags","value":["dorota-wellman","karol-okrasa","lidl","pascal-brodnicki"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/2acae88be43aa6e1f3fc","crop":[2,0,4208,2803],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":2803,"width":4213,"alt":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","title":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/62/2025/01/wiemyktozastapipascalaiokrase-ac16618.jpg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/73b51ca9109e03fd4e96","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/5c26f6a25eea25f09d02","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/a48df33342c37a9309cd","slug":"kobiece-pasje","display":"Kobiece pasje","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/b6b906d2eef3612766d7","slug":"po-godzinach","display":"Po godzinach"},"taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/2725764371f4d6a15872","slug":"po-godzinach","display":"Po godzinach","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/021c001d84d497a6690b","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/6fc695b779f5f014e5ab","slug":"dorota-wellman","display":"Dorota Wellman","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/cfc385acb99f33ec322f","slug":"karol-okrasa","display":"Karol Okrasa","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/59ca2180e09477d8ebd4","slug":"lidl","display":"Lidl","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/20fb91fe8ff790f542d0","slug":"pascal-brodnicki","display":"Pascal Brodnicki","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"nS2Vh.NI7ab9BLjGRHrCNaSc..muJSQb.EDFeor8OVT.H7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1450870","content_title":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","content_type":"article","publication_date":"2015-08-25T11:27:16+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":220717,"contentName":"Wiemy kto zastąpi Pascala i Okrasę!","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/","pageType":"Content","siteCategory":"polki.pl/Po-godzinach/Kobiece-pasje","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Kobiece-pasje","website":"polki-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Po godzinach","Kobiece pasje"],"keywords":["Dorota Wellman","Karol Okrasa","Lidl","Pascal Brodnicki"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"polki","schemaId":"https://polki.pl/po-godzinach/kobiece-pasje/wiemy-kto-zastapi-pascala-i-okrase/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"220717"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/Polki.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":true},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"0nTg2CcJdyfa71wsQUdLG5mWEvbwyPH6eJVsX5aHUer.g7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"im_warning_notice_widget","props":{"data":{"displayOnAllCategories":false,"categories":["zdrowie","leki","diagnostyka","choroby","cukrzyca","grypa-i-przeziebienie","medycyna-naturalna","nowotwory","pierwsza-pomoc","prawa-pacjenta","psychologia","tarczyca","oczy"],"content":"Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!"},"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"0fe59064b8b1b7c9a70b2958cd1a4f7a","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"242f481d401ac7b2e9eed2a9ed1fbcdc","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
\r\n
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została Dorota Wellman.
Reklama
Fot. MW Media
Choć kampanię z udziałem Doroty Wellman zaplanowano na 3 września, to już teraz Lidl zyskał dzięki niej promocję wartą prawie milion złotych – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
8 sierpnia marka poinformowała na swojej stronie o zakończeniu kampanii „Pascal kontra Okrasa”. Dziennikarze zareagowali na tę informację natychmiastowo. Jednak prawdziwe medialne szaleństwo zaczęło się kilka dni później w związku z coraz to nowszymi doniesieniami na temat tego, kto zastąpi popularny duet kucharzy.
Pierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia na portalu Jastrzabpost.pl. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. złotych.
- Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Dorota Wellman ma duży potencjał wizerunkowy. Jest charyzmatyczna, a odbiorcy postrzegają ją jako szczerą i bardzo optymistyczną osobę. Brała już udział w kampaniach m.in. marki Dove – dodaje Marlena Sosnowska.
Fot. ONS
O nowej kampanii marketu głośno informowali też internauci na Facebooku. Od momentu potwierdzenia współpracy przez 7 dni na portalu pojawiło się na ten temat 531 wpisów i komentarzy. Fani najaktywniejsi byli 17 sierpnia – wówczas ukazało się prawie 200 wzmianek. Następny przyrost dotyczył 21 dnia miesiąca i związany był z publikacją pierwszego filmu z udziałem Wellman. Natomiast na Twitterze odnośnie nowej kampanii zamieszczono110 tweetów.
Wniosek jest jeden - portale społecznościowe to obecnie najlepszy sposób na reklamę.
Zobacz też: Sylwia Grzeszczak i Liber zostaną rodzicami!
Reklama
W oparciu o materiał prasowy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.