Weź udział w konkursie "Piękna historia kobiecości" i wygraj nawet 5000 zł!

Cleanic konkurs fot. Materiały prasowe
Być może to właśnie Twój projekt znajdzie się na limitowanej edycji opakowań produktów Cleanic Pure Effect marki Cleanic.
Cleanic konkurs fot. Materiały prasowe

Już od 30 lat Cleanic dba o zdrową i zadbaną skórę Polek, o to aby codzienne rytuały pielęgnacji i oczyszczania były przyjemne, skuteczne i bezpieczne. W tym roku, z okazji  jubileuszu marka ogłosiła konkurs skierowany do twórców i pasjonatów szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Daj się ponieść kreatywności i stwórz razem z nią Piękną historię kobiecości!

 

Jak wziąć udział w konkursie?

Stwórz dwa jubileuszowe projekty: grafikę na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 oraz plakat dla marki Cleanic. Prace powinny być spójne i stanowić kreatywną interpretacją hasła Piękna historia kobiecości. Źródeł inspiracji szukaj w polskim designie, naturze, delikatności i kobiecości.

Możesz przesłać maksymalnie 3 zgłoszenia. Masz czas do 16 maja br. Projekty przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem strony www.konkurs.cleanic.pl.

 

Pula nagród to 9000 zł

Na laureatów czekają nagrody finansowe.  Zwycięzca otrzyma 5 000 zł oraz dodatkowo, jego praca zostanie zrealizowana. Na jej podstawie powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect marki Cleanic.

Wyboru zwycięskich prac dokona jury konkursu złożone z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego. Prace oceni m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i inspirujących polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki oraz polskiego designu.

Wyniki zostaną ogłoszone 14 czerwca.

Patronat merytoryczny nad konkursem Piękna historia kobiecości objęła warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz agencja ilustratorów MAD illustrators. Wsparcie medialne zapewniają patroni: OOH Magazine i polki.pl.

Po szczegóły zajrzyj na stronę www.konkurs.cleanic.pl.

 

Artykuł powstał z udziałem marki Cleanic

Redakcja poleca

REKLAMA