Każdy z graczy otrzymuje po 7 kart. Trzy karty odkłada się do przykupu. Do przykupu nie można odłożyć pierwszej i ostatniej karty talii.
Gracz siedzący po lewej stronie rozdającego rozpoczyna licytację. Minimalne zgłoszenie – to 40, a dodaje się po 5. Liczba zgłoszonych punktów powinna być podzielna przez 5. Maksymalne zgłoszenie gracza nie posiadającego meldunku (K i D jednego koloru) nie może być wyższe niż 120 oczek. Gracz jednorazowo pasujący nie może brać udziału w dalszej licytacji. Podczas licytacji gracze bądź dają wyższą odzywkę bądź pasują. Ten, kto zgłosi maksymalną odzywkę zabiera przykup, z którego po jednej zakrytej karcie wydaje pozostałym graczom. Następnie ogłasza ile punktów ma zamiar uzbierać w tej grze.
Pierwszy ruch należy do gracza, który zabrał przykup, kolejny – do pobierającego wziątkę. Na zagraną kartę dokłada się kartę tego samego koloru bądź atutową. Przed zgłoszeniem meldunku przez któregoś z graczy gra trwa bez atu. Meldunek można zgłosić przy swoim ruchu. Za takie zgłoszenie uznaje się ruch K lub D z meldunkiem przy jednoczesnym ogłoszeniu „100”, „80”, „60”, lub „40”. Od tej chwili atu – to kolor meldunku. Kolejny gracz, jeśli pobrał wziątkę, może zgłosić swój meldunek. Po zgłoszeniu nowego meldunku kolor atutowy zamienia się zgodnie ze zmianą kolorów meldunków.
Po rozgrywce gracze podliczają oczka na kartach pobranych wziątek. Do tych oczek dolicza się oczka za zgłoszone meldunki: w kolorze kier – 100 oczek, karo – 80, trefl – 60, pik – 40 oczek. Liczbę uzbieranych oczek przez graczy nie posiadających przykupu, zaokrągla się do liczby podzielnej przez 5. Na przykład, za uzbieranych 37 oczek gracz zapisuje 35, za 38 – 40 oczek. Przy uzbieraniu zgłoszonej liczby (lub większej) gracz dodaje do zapisu liczbę zgłoszenia. Gracz odpisuje liczbę
odzywki jeśli nie zrealizował zgłoszenia.
Jeśli spasuje dwóch spośród trzech graczy – ostatni gracz po zabraniu przykupu i sprawdzeniu kart może zgłosić liczbę planowanych oczek lub spasować. W tym drugim przypadku pozostali gracze zapisują sobie po 50 oczek. Ten, kto pierwszy uzbiera 1001 oczko, wygrywa.
Jeśli w grze uczestniczy czterech graczy, to rozdający zapisuje sobie za przykup następującą liczbę oczek: za trzy dziewiątki – 100, za inne karty – ich łączną wartość w oczkach.
Źródło: Wydawnictwo KARUZELA