Każdy gracz otrzymuje 5 kart. Pozostałe zakryte karty kładzie się na środek stołu. Gracz siedzący po lewej stronie rozdającego rozpoczyna kolejkę. Dobiera sobie jedną kartę z talii, po czym wykłada obok talii jedną ze swoich kart koszulką do dołu. Kolejni gracze wykonują te same czynności. W ten sposób na stole obok talii tworzy się rządek odkrytych kart.
Dobierając i wykładając karty gracze starają się uzbierać pewne kombinacje kart, które należy wykładać przed sobą na stole podczas swojego ruchu (tym samym gromadzą oczka na swoim koncie).
Wykładać można wyłącznie następujące kombinacje:
- co najmniej trzy karty jednakowych figur, na przykład: K pik, K kier, K trefl,
- co najmniej trzy kolejno po sobie następujące karty jednego koloru, na przykład: 10 kier, W kier, D kier,
- możliwa jest również kombinacja, gdzie A jest na styku z 6, np. 7, 6 i A – wszystkie karty powinny być w jednym kolorze.
Podczas swojego ruchu gracz może wyłożyć kilka kombinacji kart. Celem jest jak najszybsze pozbycie się swoich kart w postaci wyłożonych kombinacji. Gracz ma również prawo dokładać swoje karty do kombinacji innych graczy, pod warunkiem jednak, że już ma wyłożone swoje.
W rządek obok talii gracze wykładają nieprzydatne dla nich karty. Natomiast jeśli graczowi brakuje dla ułożenia swojej kombinacji karty, która leży w wyżej wspomnianym rządku, może ją stąd zabrać. Zabierając kartę z rządka, gracz ma obowiązek zabrać wszystkie karty leżące po jej lewej stronie, po czym należy ją od razu wyłożyć w swojej kombinacji lub dołożyć do kombinacji innego gracza. Pobranie karty z rządka nie zwalnia gracza od dobrania jednej karty z talii. W każdym przypadku ruch każdego gracza powinien rozpoczynać się dobraniem karty z talii i wyrzuceniem jednej nieprzydatnej do rządka.
W momencie, gdy któryś z graczy wyłoży wszystkie swoje karty następuje podliczanie oczek. Oczka na kartach wyłożonych w swoich kombinacjach liczą się dodatnio, pozostających na ręku gracza - ujemnie.
Wyniki kolejnych rund gry należy notować, aż do uzbierania przez któregoś z graczy ustalonej wcześniej ilości oczek. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy uzbiera tę ilość.
Źródło: Wydawnictwo KARUZELA