O ile z reklamami perfum dla kobiet jest o wiele łatwiej, wystarczy wybrać odpowiedni odcień kobiecości, doprawić odrobiną blichtru i dosypać garść luksusu oraz nutkę dekadencji i dzieło gotowe, to z reklamami pachnideł dla panów, specjaliści od marketingu mają dużo twardszy orzech do zgryzienia. W poszukiwaniu smakowitych kąsków, chwyciliśmy w dłonie dziadka do orzechów i zabraliśmy się za rozłupywanie. Oto co wyłuskaliśmy.
VERSACE pour homme
Przewrotny pomysł, dzięki któremu do ostatnich sekund wydaje się, że to reklama perfum dla kobiet. A na koniec niespodzianka, wyłaniająca się przystojna męska twarz i jeszcze bardziej męski głos, mówiący, że to reklama perfum... dla mężczyzn.
VERSACE pour homme
BVLGARI - Aqua
Morza sum, ptaków śpiew... jak leci piosenka. Niby nic, a jednak. Prosty pomysł, a damy sobie ręce, a nawet nosy, uciąć, że nie tylko my poczuliśmy morską bryzę na twarzy. Świeżość prosto z morskiej... buteleczki!
BVLGARI- Aqua
Blue de Chanel
Minifilmik wyreżyserowany przez Martina Scorsese, główną rolę gra młody francuski aktor Gaspard Ulliel, a w tle słychać energetyzującą piosenkę "She Said Yeah" The Rolling Stones.
Blue de Chanel
Calvin Klein - MAN
Czarno-biała i prosta w formie. Podoba nam się, i reklama, i pan model.
Calvin Klein - MAN
Le Male by Jean Paul Gaultier
Obraz męskiej szatni to dość ryzykowny pomysł na budowanie w konsumentach wrażeń zapachowych. Tym razem się udało. Po wielokroć, jeśli wiecie, co mamy na myśli.
Le Male by Jean Paul Gaultier
Dolce & Gabbana - Light Blue
Klimat włoskiej riwiery uchwycony w kadrze. Upojne kołysanie, biel i błękit oraz włoskie przyśpiewki, kupujemy bez zastanowienia!
Dolce & Gabbana - Light Blue
1Million Paco Rabanne
Hedonizm, konsumpcjonizm, blichtr i hazard, czyli to, co tygryski lubią najbardziej. Pstryk, samochód! Pstryk, torba z forsą! Pstryk, świetna reklama!
1Million Paco Rabanne
Pominęliśmy coś w naszym mocno subiektywnym zestawieniu?