Rozdajemy każdemu z graczy po 7 kart, zaś pozostałe odkładamy jako stos zapasowy, z którego pierwszą kartę odkrywamy – będzie pierwsza to karta na stosie zrzutek. Gracze kolejno rzucają karty z ręki, dopasowując je do wierzchniej karty kolorem lub figurą. Jeśli gracz nie ma odpowiedniej karty, dobiera ze stosu kart zapasowych, aż nie natrafi na właściwą.
Kartami specjalnymi w tej grze są siódemki, ósemki oraz walety. Dwie pierwsze niosą ze sobą konsekwencje dla gracza z lewej strony, który musi pobrać jedną (w przypadku siódemki) lub trzy (przy ósemce) karty ze stosu. Może też wykupić się, kładąc kartę o tym samym nominale i przenosząc podwojony obowiązek pobrania kart na kolejnego gracza. Walet pozwala na zmianę koloru.
Zobacz też: Dorożka
Punkty obliczamy na podstawie kart pozostałych w rękach graczy po pozbyciu się kart przez jednego z nich lub po wyczerpaniu się kart na stosiku. Punkty za każdą kartę odpowiadają liczbie oczek, poza waletami (20 pkt.), ósemkami i asami (15 pkt.) oraz królami i damami (10 pkt.). Ponadto jeśli pierwsza karta zrzutek była koloru pik, punkty graczy są podwajane. Podobnie dzieje się, gdy ostatnią rzuconą kartą był walet. Kilka waletów pod rząd rzuconych na koniec jeszcze bardziej zwielokrotnia punktację. Wygrywa ten, kto zdobył punktów najmniej.
Zobacz też: Klin