Dzięki agencji IMR advertising by PR reprezentatywna grupa dziennikarzy wszystkich rodzajów mediów dokonała czterech odkryć. Pierwsze: ekskluzywny podziemny Opera Club pod Teatrem Wielkim – Operą Narodową; drugie: naszyjniki ze świeżych storczyków na powitanie, trzecie: skarby Indonezji, czwarte: suplementy diety Reumpapai, Prolipid i Ginjal.
IMR advertising by PR, otrzymawszy zlecenie od warszawskiej firmy Cowik, importera produktów farmaceutycznych z Indonezji, nie miała wątpliwości, iż nieszablonowa konferencja prasowa musi odbyć się w stosownym miejscu i takiejże oprawie. Tym bardziej, że gościem honorowym był ambasador Indonezji w Polsce, który objął patronat nad spotkaniem.
Dziennikarze i goście, udekorowani girlandami ze storczyków i popijając drinki z wydrążonych połówek ananasów, przy pomocy dwóch zmysłów: wzroku i węchu mogli przekonać się, iż Opera Club wystrojem i nutą zapachów ociera się o klimaty azjatyckie. Nic więc dziwnego, że spotkanie prowadził specjalista od światowej pogody Jarosław Kret, który opowiedział o swoich spotkaniach z historią i skarbami Indonezji.
Każdy rozdział scenariusza konferencji prasowej przeplatała niepowtarzalna muzyka jedynego w Polsce zespołu Gamelan Warsaw Group grającego muzykę z Jawy. Kilkuosobowy zespół zachwycił kunsztem muzycznym, strojami oraz mało znanymi w naszym kręgu kulturowym instrumentami, np. gongami, bębnami, drewnianymi ksylofonami. Tancerka zespołu wykonała dwa tańce: magiczny balijski gabor i zmysłowy jawajski gambyong.
Nie tylko zabawą IMR advertising by PR raczył luminarzy mediów. Przedstawicielka firmy Cowik opowiedziała o ważnych dla zdrowia zaletach sprowadzanych z Indonezji suplementów diety. Ponadto, wart podkreślenia jest fakt, iż Cowik sponsoruje rodzinę koników morskich w warszawskim ogrodzie zoologicznym.
Wieńczącym dziennikarskie spotkanie piątym odkryciem były specjały kuchni indonezyjskiej, których smak podkreślały wina białe i czerwone.
źródło: imr-pr.pl