Rozdaje się wszystkie karty pomiędzy graczy. Ostatnią kartę odkrywa się – jej kolor to atu. Jest to karta rozdającego. Pierwszy ruch należy do gracza siedzącego po lewej stronie rozdającego. Wychodzi się dowolną kartą do kolejnego gracza po lewej, który powinien przebić tą kartę. Kartę, którą przebijał gracz poprzedni powinien przebić gracz następny. W ten sposób gra toczy się aż do momentu, w którym liczba kart w przebitce zrówna się z liczbą graczy. Następnie przebite karty wychodzą z gry. W przypadku, gdy gracz nie może przebić zagranej do niego karty, powinien zabrać dolną kartę z przebitek. W tym przypadku nieprzebitą przez niego kartę przebija kolejny gracz.
Na przykład (graczy jest czworo: A, B, C i D):
- A - wychodzi 6 kier;
- B - przebija szóstkę kier 8 kier;
- C - przebija ósemkę kier K kier;
- D - nie może przebić K kier, więc zabiera 6 kier;
- A - przebija Króla kier A kier;
- B - przebija Asa kier D atutową.
W ten sposób mamy cztery karty: 8, K, A i D, które wychodzą z gry. Kolejny ruch należy do ostatniego przebijającego gracza (przykładowego gracza B).
W przypadku, gdy wszystkie karty zostaną zabrane przez graczy, kolejny ruch należy do gracza siedzącego po lewej stronie tego, który zabrał ostatnią kartę, na przykład:
- A - wychodzi K pik;
- B - przebija Króla A pik ;
- C - nie może przebić A pik, więc zabiera K pik (dolną kartę);
- D - również nie może przebić A pik, więc go zabiera (w tym przypadku A – to dolna karta);
- A - wychodzi 6 kier (następna kolejka), itd.
Wygrywa gracz, który jako pierwszy zejdzie ze swoich kart. Przegrywa ten, który ostatni zostanie z kartami. Do niego będzie należało rozdanie kart w kolejnej rozgrywce.
Źródło: Wydawnictwo KARUZELA