Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!

executivesummit (1).jpg fot. Materiały prasowe
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmy laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Redaktorki Polki.pl / 11.12.2024 10:46
executivesummit (1).jpg fot. Materiały prasowe

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.

Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.

 

Kapituła złożona z prawie 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyznała nagrody nie tylko w poszczególnych kategoriach konkursowych ale także wybrała dwójkę laureatów Grand Prix Indywidulanych oraz po raz pierwszy w hisorii konkursu przyznała statuetkę Grand Prix Zespołowego.

And the winners are…

Za wizjonerskie przywództwo, umiejętność łączenia globalnej strategii z lokalnym kontekstem oraz niezwykłą skuteczność w budowaniu marki premium w 20 krajach, nagrodę "Grand Prix Indywidualne 2024" otrzymała Karolina M. Krawczyk z Pandory!

Za przeprowadzenie rewolucyjnego rebrandingu, który nie tylko odświeżył wizerunek marki Bakalland, ale także zbudował nowe emocjonalne skojarzenia i przywrócił pozycję lidera na konkurencyjnym rynku, nagrodę "Grand Prix Indywidualne 2024" otrzymał Artur Gajewski z FoodWell!

executivesummit (5).jpg

fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe

Za imponującą kampanię wizerunkową, mistrzowskie wykorzystanie cyfrowych kanałów komunikacji oraz konsekwentne budowanie marki w oparciu o unikalne emocje związane z podróżowaniem, nagrodę "Grand Prix Zespołowe 2024" otrzymało Biuro Marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT!

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że konkurs od kilkunastu lat pokazuje jakich mamy ekspertów marketingu w kraju, pozwala im się rozwijać, być docenianym przez zarządy lub pomagać w kolejnych etapach kariery zawodowej – podkreśla Paweł Netczuk, inicjator i organizator konkursu.

Laureaci

GRAND PRIX INDYWIDUALNE:

  • Karolina Krawczyk – PANDORA
  • Artur Gajewski – FOODWELL

GRAND PRIX ZESPOŁOWE:

  • Polskie Linie Lotnicze LOT

Kategorie specjalne

Positive Impact Personalities

  • Anna Andrych - PAYEYE

Best NGO Marketer

  • Konrad Kruczkowski – Stowarzyszenie WIOSNA

Best STARTUP Marketer

  • Łukasz Piekut – REBEL TANG

Thinking outside of the box

  • Michał Jaworski – RAINBOW Tours

Master of AI Marketing

  • Robert Szymański - BANK BPS

Master of Digital Marketing

  • Arkadiusz Krokowski – PLAY

Master of Technology & Innovation

  • Piotr Częścik – PROMEDICA Care

Master of Communication / PR

  • Katarzyna Koper - VELOBANK

Master of Influencer Marketing

  • Marta Sawicka - ANSWEAR

Master of Employer Branding

  • Marta Chmielewska - VELOBANK

Master of CSR / Social Purpose

  • Emil Nowiński - RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
  • Aleksandra Gawlas - Wilińska – HENKEL Consumer Brands

Master of ESG / Sustainability

  • Grzegorz Mościbrocki - CLOVIN

Master of International Marketing

  • Mateusz Załubski - INCOGNI

Master of International Marketing

  • Karolina Krawczyk - PANDORA

Master of Content Marketing

  • Jan Kaliński - EBILET

Master of Brand Experience

  • Krzysztof Bożek - LOREAL / YSL

Master of Young Generation Marketing

  • Jan Kalinski - eBilet

Master of Smart Marketing / Limited Budget

  • Olaf Furmanek - ORLEN Paczka
  • Mateusz Haber - SURF INC.

Best Brand / Category Leader

  • Anna Werstler - GRUPA ŻYWIEC

Best Loyalty & Engagement Marketing

  • Marika Gołębiowska - DELL

Launch / Re-branding roku

  • Artur Gajewski - FOODWELL

Long time Marketing Excellence

  • Wiktor Kowalski - DAN CAKE

executivesummit (3).jpg

fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe

Branżowe

Zdrowie / Leki / Suplementy

  • Katarzyna Sikorska - Polski Lek
  • Anna Urcus - ADAMED PHARMA

Finanse / Ubezpieczenia / Inwestycje

  • Robert Szymański- Bank BPS
  • Piotr Szymczak- PAY PO

Uroda / Kosmetyki / Higiena

  • Krzysztof Bożek - L’OREAL / YSL

Kultura / Sztuka / Edukacja

  • Jakub Woźniak – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
  • Kinga Nowacka – Uniwersytet SWPS
  • Wyróżnienie: Bohdan Pawłowicz Timeless Film Foundation


Moda / Styl życia

  • Marta Sawicka - Answear

Napoje / Alkohol

  • Anna Werstler - GRUPA ŻYWIEC

Produkty spożywcze

  • Artur Gajewski - FOODWELL

E-commerce

  • Zuzanna Dębowska - ŻABKA JUSH

Turystyka / Hotele / Spa

  • Michał Jaworski – RAINBOW Tours

IT/Telco/Technologia

  • Arkadiusz Krokowski – PLAY

executivesummit (2).jpg

fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe

Kategorie zespołowe

Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 1 000 000 zł.

  • Roger Publishing - w składzie: Nicole Sochacki-Wójcicka - właścicielka RogerPublishing, Ewelina Dogońska - dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Ewelina Kozłowska - Digital Marketing Manager, Patrycja Olczak - Kierownik Działu Kreatywnego, Dział Kreatywny i Online Marketing: Martyna Rostkowska, Marta Radzik, Katarzyna Józwiak, Aleksandra Stanisławska, Aleksandra Goździewska, Dawid Kiryk

Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 5 000 000 zł.

  • Centrum Handlowe Posnania - w składzie: Agnieszka Juszkis, Natalia Nawrocka, Justyna Urbanowicz-Jaśniak, Gabriela Bączkiewicz
  • Stowarzyszenie Wiosna - w składzie: Konrad Kruczkowski, Marta Firlej, Katarzyna Kowalska, Rafał Pęczek, Monika Dębowska-Kiec, Magdalena Łukasik, Marta Magiera, Ewa Tryjańska, Agnieszka Wojtyniak, Aleksandra Żak, Daria Ferda, Agnieszka Basińska, Damian Bławut, Magdalena Bogusz, Julia Czapla, Natalia Daniło, Anna Franke, Anna Gaik, Agnieszka Gał, Paulina Gieryk, Katarzyna Grin, Anna Guzik, Tomasz Hebda, Agnieszka Jarczyk, Paula Kaczmarska, Aleksandra Karpiel, Natalia Kozak, Anna Kropisz, Sabina. Labe, Michał Obacz, Hubert Osipowicz, Jarosław Paczyński, Marta Pałka, Klaudia Pochopień, Magdalena Poda, Anna Przybył, Aleksandra Rudy. Magdalena Siejek, Julita Stefańska, Jakub Stempniewicz, Aleksandra Tracz, Anna Wilczyńska, Julia Ziemba, Gabriela Żak

Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 10 000 000 zł.

  • Canal+ w składzie: Maciej Kuźma, Magdalena Witkiewicz, Amadeusz Winek, Emilia Pantula, Aleksandra Szoblik, Paweł Ostapienko, Piotr Mirski
  • Polski Lek - w składzie: Katarzyna Sikorska, Marta Iwanek, Klaudia Targosz, Joanna Podlasin-Jurzak, Katarzyna Bębenek, Marta Serafin, Sebastian Paś, Patrycja Pasek, Kamila Kurek

Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 50 000 000 zł.

  • Shell Polska - w składzie: Justyna Goraj - Marketing Manager PL, Karolina Trębicka - Customer Engagement Manager, Klaudia Janota-Grochowina - Fuel Brand Manager, Jolanta Kwiatkowska - Fuel Marketing Specialist, Anna Sitarska - Marketing Activation Specialist, Yuliia Korzunetska - CRM Acceleration Lead
  • L’Oreal Polska - w składzie: Krzysztof Bożek - Dyr marketingu, Michał Bednarek - senior advocacy manager, Kamila Harasimowicz - advocacy specialist, Weronika Pleskot - senior brand manager, Ewelina Bliska - senior brand activation manager, Paulina Nowicka - junior brand activation manager, Elizaveta Spivakova - brand activation manager

Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 100 000 000 zł.

  • Grupa OLX - w składzie: Filip Fiedorow - Marketing Director, Kamil Szabłowski – Consultant, Karolina Łabędź-Gronek - Marketing Specialist, Łukasz Borowicz - Commercial Activity Manager, Łukasz Fabiś - Lead Graphic Designer, Magda Mróz - Junior Marketing Specialist, Marcelina Florczyk – Consultant, Marta Wojciechowska - Marketing Team Manager, Martyna Cieślukowska - Graphic Designer, Michał Wiśniewski - Head of Marketing, Paulina Musielak-Rezmer - PR Lead, Paweł Klapiński - Senior Marketing Specialist, Bartosz Ślusarz – Consultant, Bartosz Wiśniewski – Consultant, Błażej Piotrowski - Media and Marketing Investment Manager, Jolanta Święcicka - Senior Marketing Specialist
  • Polskie Linie Lotnicze LOT - w składzie: Ewa Lampart, Justyna Bednarska, Agnieszka Kopańska, Miłosz Bratuś, Weronika Wieczorek, Maciej Chętnik, Bartłomiej Łęczek, Iwona Bańka-Czech, Agnieszka Milak, Joanna Krzyżaniak, Dominika Zachariasz

executivesummit (4).jpg

fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe

Partnerzy

  • Partnerzy Konkursu – Dyrektor Marketingu Roku – dyrektormarketinguroku.pl
  • Bluerank, Caudalie, Future Company, Ideo, Ideo Force, Kinads, Mediarun, questus, Rent Design, Sarigato, TZF Polfa, User.com
  • Partnerzy Medialni: Burda Media Polska, digitalk, Inn Poland, Proto, Nowa Warszawa, Rzeczpospolita, rp.pl, kobieta.rp.pl

Materiał redakcyjny

Redakcja poleca

REKLAMA