Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.
Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.
Kapituła złożona z prawie 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyznała nagrody nie tylko w poszczególnych kategoriach konkursowych ale także wybrała dwójkę laureatów Grand Prix Indywidulanych oraz po raz pierwszy w hisorii konkursu przyznała statuetkę Grand Prix Zespołowego.
And the winners are…
Za wizjonerskie przywództwo, umiejętność łączenia globalnej strategii z lokalnym kontekstem oraz niezwykłą skuteczność w budowaniu marki premium w 20 krajach, nagrodę "Grand Prix Indywidualne 2024" otrzymała Karolina M. Krawczyk z Pandory!
Za przeprowadzenie rewolucyjnego rebrandingu, który nie tylko odświeżył wizerunek marki Bakalland, ale także zbudował nowe emocjonalne skojarzenia i przywrócił pozycję lidera na konkurencyjnym rynku, nagrodę "Grand Prix Indywidualne 2024" otrzymał Artur Gajewski z FoodWell!
fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe
Za imponującą kampanię wizerunkową, mistrzowskie wykorzystanie cyfrowych kanałów komunikacji oraz konsekwentne budowanie marki w oparciu o unikalne emocje związane z podróżowaniem, nagrodę "Grand Prix Zespołowe 2024" otrzymało Biuro Marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT!
Niezmiernie cieszy mnie fakt, że konkurs od kilkunastu lat pokazuje jakich mamy ekspertów marketingu w kraju, pozwala im się rozwijać, być docenianym przez zarządy lub pomagać w kolejnych etapach kariery zawodowej – podkreśla Paweł Netczuk, inicjator i organizator konkursu.
Laureaci
GRAND PRIX INDYWIDUALNE:
- Karolina Krawczyk – PANDORA
- Artur Gajewski – FOODWELL
GRAND PRIX ZESPOŁOWE:
- Polskie Linie Lotnicze LOT
Kategorie specjalne
Positive Impact Personalities
- Anna Andrych - PAYEYE
Best NGO Marketer
- Konrad Kruczkowski – Stowarzyszenie WIOSNA
Best STARTUP Marketer
- Łukasz Piekut – REBEL TANG
Thinking outside of the box
- Michał Jaworski – RAINBOW Tours
Master of AI Marketing
- Robert Szymański - BANK BPS
Master of Digital Marketing
- Arkadiusz Krokowski – PLAY
Master of Technology & Innovation
- Piotr Częścik – PROMEDICA Care
Master of Communication / PR
- Katarzyna Koper - VELOBANK
Master of Influencer Marketing
- Marta Sawicka - ANSWEAR
Master of Employer Branding
- Marta Chmielewska - VELOBANK
Master of CSR / Social Purpose
- Emil Nowiński - RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
- Aleksandra Gawlas - Wilińska – HENKEL Consumer Brands
Master of ESG / Sustainability
- Grzegorz Mościbrocki - CLOVIN
Master of International Marketing
- Mateusz Załubski - INCOGNI
Master of International Marketing
- Karolina Krawczyk - PANDORA
Master of Content Marketing
- Jan Kaliński - EBILET
Master of Brand Experience
- Krzysztof Bożek - LOREAL / YSL
Master of Young Generation Marketing
- Jan Kalinski - eBilet
Master of Smart Marketing / Limited Budget
- Olaf Furmanek - ORLEN Paczka
- Mateusz Haber - SURF INC.
Best Brand / Category Leader
- Anna Werstler - GRUPA ŻYWIEC
Best Loyalty & Engagement Marketing
- Marika Gołębiowska - DELL
Launch / Re-branding roku
- Artur Gajewski - FOODWELL
Long time Marketing Excellence
- Wiktor Kowalski - DAN CAKE
fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe
Branżowe
Zdrowie / Leki / Suplementy
- Katarzyna Sikorska - Polski Lek
- Anna Urcus - ADAMED PHARMA
Finanse / Ubezpieczenia / Inwestycje
- Robert Szymański- Bank BPS
- Piotr Szymczak- PAY PO
Uroda / Kosmetyki / Higiena
- Krzysztof Bożek - L’OREAL / YSL
Kultura / Sztuka / Edukacja
- Jakub Woźniak – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Kinga Nowacka – Uniwersytet SWPS
- Wyróżnienie: Bohdan Pawłowicz Timeless Film Foundation
Moda / Styl życia
- Marta Sawicka - Answear
Napoje / Alkohol
- Anna Werstler - GRUPA ŻYWIEC
Produkty spożywcze
- Artur Gajewski - FOODWELL
E-commerce
- Zuzanna Dębowska - ŻABKA JUSH
Turystyka / Hotele / Spa
- Michał Jaworski – RAINBOW Tours
IT/Telco/Technologia
- Arkadiusz Krokowski – PLAY
fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe
Kategorie zespołowe
Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 1 000 000 zł.
- Roger Publishing - w składzie: Nicole Sochacki-Wójcicka - właścicielka RogerPublishing, Ewelina Dogońska - dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Ewelina Kozłowska - Digital Marketing Manager, Patrycja Olczak - Kierownik Działu Kreatywnego, Dział Kreatywny i Online Marketing: Martyna Rostkowska, Marta Radzik, Katarzyna Józwiak, Aleksandra Stanisławska, Aleksandra Goździewska, Dawid Kiryk
Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 5 000 000 zł.
- Centrum Handlowe Posnania - w składzie: Agnieszka Juszkis, Natalia Nawrocka, Justyna Urbanowicz-Jaśniak, Gabriela Bączkiewicz
- Stowarzyszenie Wiosna - w składzie: Konrad Kruczkowski, Marta Firlej, Katarzyna Kowalska, Rafał Pęczek, Monika Dębowska-Kiec, Magdalena Łukasik, Marta Magiera, Ewa Tryjańska, Agnieszka Wojtyniak, Aleksandra Żak, Daria Ferda, Agnieszka Basińska, Damian Bławut, Magdalena Bogusz, Julia Czapla, Natalia Daniło, Anna Franke, Anna Gaik, Agnieszka Gał, Paulina Gieryk, Katarzyna Grin, Anna Guzik, Tomasz Hebda, Agnieszka Jarczyk, Paula Kaczmarska, Aleksandra Karpiel, Natalia Kozak, Anna Kropisz, Sabina. Labe, Michał Obacz, Hubert Osipowicz, Jarosław Paczyński, Marta Pałka, Klaudia Pochopień, Magdalena Poda, Anna Przybył, Aleksandra Rudy. Magdalena Siejek, Julita Stefańska, Jakub Stempniewicz, Aleksandra Tracz, Anna Wilczyńska, Julia Ziemba, Gabriela Żak
Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 10 000 000 zł.
- Canal+ w składzie: Maciej Kuźma, Magdalena Witkiewicz, Amadeusz Winek, Emilia Pantula, Aleksandra Szoblik, Paweł Ostapienko, Piotr Mirski
- Polski Lek - w składzie: Katarzyna Sikorska, Marta Iwanek, Klaudia Targosz, Joanna Podlasin-Jurzak, Katarzyna Bębenek, Marta Serafin, Sebastian Paś, Patrycja Pasek, Kamila Kurek
Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 50 000 000 zł.
- Shell Polska - w składzie: Justyna Goraj - Marketing Manager PL, Karolina Trębicka - Customer Engagement Manager, Klaudia Janota-Grochowina - Fuel Brand Manager, Jolanta Kwiatkowska - Fuel Marketing Specialist, Anna Sitarska - Marketing Activation Specialist, Yuliia Korzunetska - CRM Acceleration Lead
- L’Oreal Polska - w składzie: Krzysztof Bożek - Dyr marketingu, Michał Bednarek - senior advocacy manager, Kamila Harasimowicz - advocacy specialist, Weronika Pleskot - senior brand manager, Ewelina Bliska - senior brand activation manager, Paulina Nowicka - junior brand activation manager, Elizaveta Spivakova - brand activation manager
Zespół Marketingu Roku 2024. Budżet do 100 000 000 zł.
- Grupa OLX - w składzie: Filip Fiedorow - Marketing Director, Kamil Szabłowski – Consultant, Karolina Łabędź-Gronek - Marketing Specialist, Łukasz Borowicz - Commercial Activity Manager, Łukasz Fabiś - Lead Graphic Designer, Magda Mróz - Junior Marketing Specialist, Marcelina Florczyk – Consultant, Marta Wojciechowska - Marketing Team Manager, Martyna Cieślukowska - Graphic Designer, Michał Wiśniewski - Head of Marketing, Paulina Musielak-Rezmer - PR Lead, Paweł Klapiński - Senior Marketing Specialist, Bartosz Ślusarz – Consultant, Bartosz Wiśniewski – Consultant, Błażej Piotrowski - Media and Marketing Investment Manager, Jolanta Święcicka - Senior Marketing Specialist
- Polskie Linie Lotnicze LOT - w składzie: Ewa Lampart, Justyna Bednarska, Agnieszka Kopańska, Miłosz Bratuś, Weronika Wieczorek, Maciej Chętnik, Bartłomiej Łęczek, Iwona Bańka-Czech, Agnieszka Milak, Joanna Krzyżaniak, Dominika Zachariasz
fot. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024/mat. prasowe
Partnerzy
- Partnerzy Konkursu – Dyrektor Marketingu Roku – dyrektormarketinguroku.pl
- Bluerank, Caudalie, Future Company, Ideo, Ideo Force, Kinads, Mediarun, questus, Rent Design, Sarigato, TZF Polfa, User.com
- Partnerzy Medialni: Burda Media Polska, digitalk, Inn Poland, Proto, Nowa Warszawa, Rzeczpospolita, rp.pl, kobieta.rp.pl
Materiał redakcyjny