Na warsztatach dowiesz się wszystkiego, o o czym muszą wiedzieć:
- pracownicy działów marketingu i PR,
- właściciele firm branży fashion,
- agencje eventowe,
- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.
Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki.
Cały kurs składa się z następujących modułów:
Moduł I
- jak występować przed kamerą
- jak budować newsa
- czego oczekuje od nas dziennikarz
- jak zbudowany jest program informacyjny
- najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
- jak pisać informacje prasowe
- poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
- jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
- jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
- jak nie zostać zmanipulowanym
- Organizacja konferencji prasowej
- Social Media w biznesie
- ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
- właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
- jakie są rodzaje wywiadów
- techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję
- Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
- Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
- Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
- Kluczowe zagadnienia prawa prasowego
Cena za moduł:
- 575 zł/ początkujący,
- 735 zł/ zaawansowany