Tak Wizaz.pl świętował swoje 24 urodziny. Zobacz relację

24 urodziny wizaz.pl fot. AKPA
17 października 2024 r. w Warsaw Presidential Hotel celebrowaliśmy 24 urodziny Wizaz.pl. Z tej okazji wręczono Nagrody Redakcji Wizaż.pl dla osobowości oraz marek i firm, które w swoim DNA mają hasło "Jestem piękna, bo jestem sobą", a także na co dzień działają zgonie z tą dewizą.
Redaktorki Polki.pl / 28.10.2024 18:42
24 urodziny wizaz.pl fot. AKPA

To były piękne urodziny! Już od 24 lat Wizaz.pl inspiruje i tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi, ale nie tylko, doświadczeniami. Galę poprowadziły: Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.

wizaz (9).jpg

fot. Na zdjęciu: Sandra Hajduk, Marta Średnicka/Adrian Stykowski

Nagrody redakcji na 24 urodziny Wizaz.pl

Podczas urodzin przyznano także niezwykłe nagrody i wyróżnienia w kategorii "Jestem piękna, bo jestem sobą". Trafiły one do niezwykłych osób oraz marek, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety w swoich codziennych działaniach. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska. Sprawdź, jak wyglądały te niezwykłe urodziny.

  • Firma Unilever została nagrodzona za kampanię Dove #PrawdziwePiękno, która promuje naturalność, skupia się na relacji z kobietami oraz przeciwstawia się stygmatyzacji związanej z wiekiem i nieosiągalnymi kanonami piękna.
  • Marka L'Oréal Paris otrzymała wyróżnienie za kampanię „Stand Up”, która koncentruje się na wspieraniu kobiet w sytuacjach narażenia na molestowanie oraz szerzy ideę wzajemnego szacunku.
  • Philips Lumea został doceniony za zrozumienie potrzeb kobiet, widoczne np. w opracowanej technologii długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się swobodnie w każdej sytuacji.
  • Firma Procter & Gamble zyskała uznanie za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, która walczy z utartymi schematami, motywując kobiety do bycia sobą.
  • Marka Hagi została nagrodzona za holistyczne podejście do kobiecej pielęgnacji, uwzględniające nie tylko troskę o skórę, ale również dbałość o zdrowie psychiczne, zachęcając do słuchania potrzeb własnego ciała.
  • Marka Yope wyróżniła się autentycznością, promowaniem kobiecej siły oraz edukacją na temat zdrowia intymnego. Doceniono także jej długoletnie zaangażowanie społeczne, które trwa już 10 lat.
  • Firma Oceanic została nagrodzona za działania marki AA, która zwraca uwagę na piękno naturalne oraz wspiera różne pokolenia, ukazując upływ czasu jako atut.
  • Rossmann otrzymał wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”, która zachęca do budowania zdrowej relacji z własnym ciałem i wspiera działania społeczne.
  • Firma Henkel zdobyła uznanie za działania marki Gliss, której projekt Różowy Patrol edukuje Polki w zakresie profilaktyki raka piersi.

wizaz (16).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Adrian Stykowski

Dodatkowo redakcja wręczyła statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" inspirującym osobistościom:

  • W kategorii „Macierzyństwo bez lukru” wyróżniono Sandrę Kubicką za jej autentyczność i szczerość w podejściu do roli matki.
  • W kategorii „Niezmienność bycia sobą” nagrodzono Patricię Kazadi za jej autentyczne podejście i wsparcie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
  • W kategorii „Kobiecość w męskim świecie” statuetkę przyznano Karolinie Pilarczyk za konsekwentne przełamywanie stereotypów i udowadnianie, że płeć nie stanowi ograniczenia.
  • W kategorii „Ciałolubność” doceniono Melkę Kowal-Głuc za jej pełne akceptacji podejście do cielesności i autentyczne przedstawianie codzienności.
  • W kategorii „Silna i delikatna” nagrodzono Grażynę Ferra-Kopocińską za zaangażowanie w edukację kobiet i zwiększanie ich świadomości na temat dbania o własne bezpieczeństwo.

Wyróżniono w tym plebiscycie także dwie influencerki oraz content creatorki:

  • Pierwsze wyróżnienie przyznano Andziaks (Angelice Trochonowicz), którą użytkownicy Wizaz.pl docenili za autentyczność, szczerość i dzielenie się z odbiorcami swoją codziennością.
  • Drugą statuetkę otrzymała Fausti (Faustyna Fugińska), wyróżniona za inspirujące przekazywanie, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, co realnie motywuje do samoakceptacji.

24 urodziny wizaz.pl w Presidental Hotel

Już przy wejściu na wydarzenie na gości czekały liczne atrakcje przygotowane przez naszych partnerów. Goście byli witani w strefie firmy New Flag, gdzie można było zobaczyć popularne gumki-sprężynki Invisibobble oraz inne akcesoria do włosów. Firma ta jest również dystrybutorem marek takich jak NeQi i Color Wow.

wizaz (15).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Adrian Stykowski

Następnie swoją ofertę przedstawiła marka DepilConcept, gdzie goście mieli szansę wygrać vouchery na zabiegi depilacji.

wizaz (11).jpg

fot. Na zdjęciu: Julita Bernaciak i Karolina Czajor-Henc/Adrian Stykowski

W strefie marki Listerine czekała zaś fotobudka, gdzie goście mogli zrobić pamiątkowe zdjęcia. Dodatkowo była możliwość przetestowania płynów do płukania jamy ustnej oraz rozmowy z ekspertką – higienistką.

wizaz (12).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Adrian Stykowski

Kolejnym przystankiem była strefa marki Philips, gdzie goście mogli zobaczyć m.in. nową suszarkę. Przestrzeń ta, pełna połyskujących elementów, była niezwykle fotogeniczna i przyciągała wzrok, stanowiąc idealne tło do zdjęć na Instagram.

wizaz (14).jpg

fot. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/AKPA

Na uwagę zasługiwała także strefa marki Eveline Cosmetics, w której wszyscy mieli możliwość przetestowania błyszczących cieni do powiek.

wizaz (10).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Adrian Stykowski

Uczestnicy wydarzenia mieli również okazję przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości, które obejmowały produkty do pielęgnacji ciała.

wizaz (17).jpg

fot. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczyk/Paweł Wrzecion,AKPA

Na wydarzeniu obecna była także marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem „BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU”. Uczestnicy mieli możliwość m.in. stworzenia personalizowanych breloków z bliskimi im osobami.

wizaz (4).jpg

fot. Na zdjęciu: Luiza Skrzypczyk, Małgorzata Turek, Agnieszka Pietras, Martyna Kaczmarek/Adrian Stykowski

Na wydarzeniu obecne były również marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, które oferowały gościom możliwość przetestowania swoich produktów. Uczestnicy mogli także zbadać kondycję swoich włosów.

wizaz (2).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Paweł Wrzecion,AKPA

wizaz (13).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Paweł Wrzecion,AKPA

Marka Verona stworzyła natomiast piękną przestrzeń, idealną do zdjęć na Instagramie, a także zadbała o biżuterię dla prowadzących. W ofercie marki znajdują się produkty w różnych wariantach - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. W strefie marki goście mieli okazję zrobić sobie perfekcyjne selfie oraz wziąć udział w konkursie i wygrać biżuterię.

wizaz (3).jpg

fot. 24 urodziny wizaz.pl/Jakub Porzycki,AKPA

Zobacz całą relację z eventu:

Polki Canva (8).jpg

fot. Koncert Darii ze Śląska/Adrian Stykowski

wizaz 2 (4).jpg

fot. Koncert Darii ze Śląska/AKPA

wizaz (6).jpg

fot. Na zdjęciu: Magdalena Pieczonka, Magdalena Burgiel, Katarzyna Lewko, Aneta Wikariak, Patrycja Kazadi, Dorota Soszyńska, Amelia Szczepaniak, Maja Kołodziejczyk/Adrian Stykowski

wizaz (8).jpg

fot. Na zdjęciu: właścicielki marki HAGI - Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska/Adrian Stykowski

wizaz (7).jpg

fot. Na zdjęciu po lewej: Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands | Na zdjęciu po prawej: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/Adrian Stykowski

wizaz (1).jpg

fot. Na zdjęciu lewej: Kasia Dobrzyńska i Marta Średnicka (Burda Media), Bartłomiej Pałbicki (Rebell Concept)/Adrian Stykowski

wizaz 2 (3).jpg

fot. Patricia Kazadi, laureatka nagrody w kategorii "Niezmienność bycia sobą"/AKPA

wizaz 2 (1).jpg

fot. Sandra Kubicka, laureatka nagrody w kategorii "Macierzyństwo bez lukru"/AKPA

wizaz 2 (2).jpg

fot. Melka Kowal Głuc, laureatka nagrody w kategorii "Ciałolubność"/AKPA

Materiał redakcyjny

 

Redakcja poleca

REKLAMA