Rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”

Problem nikotyny to wciąż problem milionów Polaków. Statystyki mówią, że pali niemal co trzeci mieszkaniec naszego kraju. Z powodu skutków nałogu co 6 sekund umiera na świecie jedna osoba. Niestety, połowa palaczy umrze między 35 a 60 rokiem życia.
/ 29.05.2009 01:18
Problem nikotyny to wciąż problem milionów Polaków. Statystyki mówią, że pali niemal co trzeci mieszkaniec naszego kraju. Z powodu skutków nałogu co 6 sekund umiera na świecie jedna osoba. Niestety, połowa palaczy umrze między 35 a 60 rokiem życia.
Rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”
Już 28 maja w całym kraju rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”, której organizatorem jest firma QST Marketing Group, a Patronem firma Johnson&Johnson. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem uzależnienia od tytoniu. Akcja, którą już teraz można śmiało nazwać kontrowersyjną, z uwagi na mroczny layout z bardzo łatwym do rozszyfrowania przekazem, trwać będzie miesiąc i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę. Komunikat dotrze do odbiorców z billboardów, spotów radiowych i telewizyjnych, Internetu i prasy.

Firma QST Marketing Group, organizując taką akcję, chce zwiększyć świadomość społeczną szkodliwości substancji rakotwórczych zawartych w dymie tytoniowym oraz pokazać w bardzo obrazowy sposób, że palenie papierosów prowadzi do przedwczesnej śmierci. Skorelowanie kreacji akcji, której pointą jest wybór, jakiego dokonuje każdy palacz, z wyborami do Europarlamentu, dodatkowo podnosi rangę i siłę całego wydarzenia. W obu przypadkach, w procesie dokonywania wyboru, udział bierze urna…W kontekście palenia papierosów ma ona jednak bardzo mroczne i poruszające znaczenie.
 Kampania społeczna antynikotynowa - Rzuć.to 
 Kampania społeczna antynikotynowa - Rzuć.to 

Akcja będzie prowadzona na wielu płaszczyznach - layouty pokazujące urnę grobową zawisną na  1200 billboardach, mroczne spoty w radiu i telewizji będą emitowane przez dwa tygodnie, dodatkowo przeprowadzona zostanie na szeroką skalę kampania w Internecie. W trakcie trwania akcji dostępna będzie dedykowana strona internetowa www.rzuc.to, dzięki której wszyscy zainteresowani uzyskają m.in. unikatowy, kompletny, spersonalizowany Program Rzucania Palenia, prowadzący palacza krok po kroku przez kolejne tygodnie walki z nałogiem.

Kulminacyjnym punktem akcji będzie zorganizowanie - w Światowy Dzień Bez Tytoniu (31 maja) - marszu z udziałem zaproszonych artystów i polityków. Oni oraz wszyscy chętni, którzy tego dnia pojawią się na Placu Zamkowym przy Kościele Świętej Anny w Warszawie, pokażą, poprzez swój udział, że nie są obojętni na problem uzależnień i połączą siły w walce o zdrowie i życie. Marsz organizowany jest przez Fundację „Promocja Zdrowia”.

Patronami medialnym akcji są: Radio Zet, Men’s Health, Zdrowie, Gadu-Gadu, We-Dwoje.pl, PoradnikZdrowie.pl, Nauka.pl, Openmedica.pl, Idolo.pl i Fit.pl.


Więcej informacji:

Karolina Maria Siudyła
GSM: 609 77 66 12
EMAIL: karolina@magnifico.com.pl
Rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”

Źróło: magnifiCo

Redakcja poleca

REKLAMA