Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę!

II Edycja konkursu Kobieta e-commerce 2023 fot. Materiały prasowe
Fundacja Kobiety e-Biznesu ogłosiła 60 nominacji w II edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. To plebiscyt, w których eksperci z branży e-commerce i digital marketingu nagradzają przedsiębiorczynie za wybitne osiągnięcia w biznesie cyfrowym. Do 7 maja internauci mogą oddać głos na swoją faworytkę. Prestiżowa gala, podczas której zostaną wręczone statuetki, odbędzie się 18.05. w Pałacu Wilanowskim w Warszawie.
Redaktorki Polki.pl / 26.04.2023 13:04
II Edycja konkursu Kobieta e-commerce 2023 fot. Materiały prasowe

Konkurs Kobieta e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń, z których Kapituła konkursu wyłoniła 60 nominacji w 8 kategoriach. Są wśród nich właścicielki małych i średnich firm, kobiety pracujące na etacie, mamy wychowujące dzieci. Wszystkie zajmują się działaniami związanymi z e-commerce, nowymi technologiami oraz e-marketingiem.

Aplikacja do tworzenia diet, platforma na której są sprzedawane jadalne naczynia dla gastronomii, platforma oferująca system rezerwacji wizyt u specjalistów branży zwierzęcej, rozwiązanie do analizy doświadczeń użytkownika na stronach internetowych, a ponadto sklepy internetowe oferujące m.in. ekologiczną żywność, kosmetyki naturalne, modę cyrkularną, edukacyjne gry planszowe czy plannery motywujące do nauki języków obcych - to przykłady innowacyjnych e-biznesów, stworzonych i/lub prowadzonych przez Finalistki Konkursu Kobieta e-commerce 2023.

Plebiscyt Kobieta e-commerce to szansa dla przedsiębiorczych kobiet na wypromowanie swojego e-biznesu i nowatorskich projektów. To także okazja dla szerokiej publiczności, aby poznać, docenić i wesprzeć pomysł, który ich zdaniem ma największe szanse na realizację. Dzięki plebiscytowi przedsiębiorcznie mają okazję na zdobycie uznania nie tylko wśród autorytetów e-commerce, ale także szerokiej publiczności. - komentuje Dominika Wabich, PR Officer Ceneo

W tegorocznej edycji Jury konkursu, złożone z ekspertów branży e-commerce i digital marketingu, będzie głosować na kandydatki w 8 kategoriach:

  • l Najlepszy sklep internetowy, której opiekunem jest Allegro,
  • l Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę przedstawiciel firmy Audioteka;
  • l Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo;
  • l Innowacja w e-commerce której patronuje InPost;
  • l Odpowiedzialny e-commerce, której patronem jest Modivo;
  • l Najlepszy start-up e-commerce, której partnerem są Przelewy24
  • l Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której partnerem jest Allaboutlife.pl,
  • l The best influencer dla e-commerce, której partnerem jest They.pl

Tytuł w każdej z kategorii otrzyma kobieta, która w ciągu ostatniego roku wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w obszarze handlu internetowego lub jest liderką projektów digitalowych i e-marketingowych.

Innowacyjne podejście, szeroka wiedza i kreatywność kobiet stanowią o sukcesie wielu firm, również Audioteki. Tym bardziej cieszę się, że jako partner ponownie bierzemy udział w inicjatywie, której celem podkreślenie roli kobiet, w tworzeniu najciekawszych, nowatorskich projektów związanych z sektorem e-commerce. Wszystkim uczestniczkom życzę powodzenia, dalszych sukcesów w rozwijaniu pomysłów na biznes, także zachęcam do rozwoju w sferze audio - komentuje Arkadiusz Seidler, CEO Audioteki.

Konkurs nagradza też kobiety, które z sukcesem łączą macierzyństwo z pracą zawodową oraz influencerki koncentrujące się na rozwijaniu swoich kanałów w social mediach i w ten sposób wspierają rozwój sprzedaży online.

Głosowanie Internautów trwa od 10 kwietnia do 7 maja 2023 r.

Niezależnie od decyzji Jury, każda z nominowanych kandydatek ma szansę na nagrodę w kategorii Wybór Internautów. Zwyciężczyni z największym procentowym udziałem głosów, które zostaną oddane do 7 maja 2023 roku przez Internautów, otrzyma oprócz tytułu i statuetki Kobieta e-commerce 2023 również nagrodę pieniężną.

Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Jury Konkursu

Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa Jury Konkursu, w którym zasiadają eksperci od lat związani z branżą e-commerce i digital marketingiem:

  • Aleksandra Szol, Director of Ecommerce & Marketing EOBUWIE MODIVO
  • Arkadiusz Seidler, Prezes - CEO Audioteka S.A.
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro,
  • Jacek Kinecki, CEO Przelewy24,
  • Izabela Karolczyk-Szafrańska, Wiceprezes i Chief marketing oficer InPost Grupa,
  • Dominika Wabich, PR Officer Ceneo,
  • Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro,
  • Mateusz Lipski, CEO agencji kreatywnej Progressivo,
  • Patrycja Bilewska, Założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top,
  • Adrianna Kubik, Business Director & Board Member They.pl.
  • Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan - Jędrzejowska, Założycielki Fundacji Kobiety e-biznesu

Gala Kobieta e-commerce 2023

Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek, odbędzie się 18 maja 2023 roku w gustownej, pełnym historii Villi Intrata na terenie Pałacu Króla Jana III Sobieskiego.

II Edycja konkursu Kobieta e-commerce 2023fot. materiały prasowe 

Podczas Gali wizualnych emocji dostarczy pokaz mody oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge. Odbędzie się także panel dyskusyjny poświęcony trendom na rynku e-commerce.

O wrażenia smakowe osób uczestniczących w Gali zadba Szef Kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III – Norbert Sokołowski.

Organizatorzy konkursu

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2023 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z Partnerami.

Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They, Progressivo.

Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor

Patroni medialni:

Wp.pl, Money.pl, Meloradio, Polki.pl, Glamour, Home&Market, egospodarka.pl, nowymarketing.pl, ecommerceportal.pl, ladybussiness.pl, businesswomanlife.pl, kobietyprzykawie.pl, allaboutlife.pl, dlahandlu.pl Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

II Edycja konkursu Kobieta e-commerce 2023fot. materiały prasowe
 

Redakcja poleca

REKLAMA