Kampania MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!

Już blisko 200 utworów młodych artystów z całej Polski, reprezentujących różne gatunki muzyczne, zarejestrowanych zostało na społecznej platformie musicforlife.pl. Klikając na swój ulubiony utwór i wysyłając sms pomożesz wypromować młody zespół, a także wesprzesz dzieci z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka.
/ 12.09.2012 11:56

Już blisko 200 utworów młodych artystów z całej Polski, reprezentujących różne gatunki muzyczne, zarejestrowanych zostało na społecznej platformie musicforlife.pl. Klikając na swój ulubiony utwór i wysyłając sms pomożesz wypromować młody zespół, a także wesprzesz dzieci z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka. Artysta, który za swój utwór zbierze od Internautów największą ilość głosów, otrzyma 20 000 zł ufundowanych przez sponsora kampanii na rozwój kariery muzycznej. To wszystko w ramach społecznej kampanii MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!,  która powstała z myślą o wszystkich kochających muzykę i chcących pomagać. 

Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Mietek Szcześniak, Hlinka Mlynkova, Maryla Rodowicz, Kasia Cerekwicka, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Zespół ROAN, Łukasz i Paweł Golcowie, a ambasadorami MUSIC FOR LIFE są: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha. Inicjatorem i organizatorem kampanii MUSIC FOR LIFE jest Fundacja ORIMARI, a patronat medyczny nad akcją objęło Centrum Zdrowia Dziecka. 

Kampania  MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!

"MUSIC FOR LIFE to ciekawa inicjatywa, której ideą jest pomoc dzieciom poprzez promowanie nowych muzycznych talentów. Ja od zawsze śledzę młodych polskich twórców, wiem, że jest ich wielu, bardzo utalentowanych. Przy tej okazji chciałabym zachęcić wszystkich do tego, abyście zgłaszali swoje utwory, które sami tworzycie, właśnie do MUSIC FOR LIFE, bo dzięki temu Wy pomagacie tym, którzy najbardziej tego potrzebują!" – mówi Natalia Kukulska, Ambasadorka kampanii MUSIC FOR LIFE 

Ze względu na wielkie zainteresowanie zespołów konkursem MUSIC FOR LIFE postanowiliśmy przedłużyć pierwszą edycję o dwa miesiące:  

Kampania MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj! Oddaj głos na swój ulubiony utwór, a Twój sms pomoże chorym dzieciom. 

Zgłaszanie utworów do I edycji konkursu MUSIC FOR LIFE potrwa do 18 października (utwory zgłoszone po tym terminie będą brały udział w II edycji konkursu), głosowanie potrwa do 17 grudnia a oficjalne ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 18 grudnia br.

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE MUSIC FOR LIFE

Wszystkich wykonawców chętnych do udziału w konkursie zapraszamy do nadsyłania swoich zgłoszeń, w skład którego wchodzi: bio wykonawcy, zdjęcie, utwory - od 1 do 3 poprzez stronę musicforlife.pl

Fundacja ORIMARI istnieje od 2006 roku, a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać blisko 2 miliony złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. ORIMARI przez kilka lat prowadziła kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Jest także inicjatorem i organizatorem cyklicznych imprez, które realizuje wraz z siecią hoteli Starwood Hotels & Resorts, Smaki Dobra i Słodki Smak Dobra. Kampania MUSIC FOR LIFE powstała z inicjatywy założycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej.

Redakcja poleca

REKLAMA