Szlachetna, nostalgiczna elegancja - tak można określić podróż, w jaką zabrał gości wieczoru zgromadzonych w Soho Factory, duet Paprocki&Brzozowski. Z przeszłości, a dokładnie z lat 40. minionego wieku, projektanci stworzyli nową tożsamość równie pięknej, uwodzicielskiej kobiety współczesnej. Pomimo oczywistych nawiązań strojów kobiecych do garderoby męskiej, w szczególności militarnej, panie w latach 40. prezentowały się doskonale, niezwykle kobieco i elegancko. Pod koniec lat 40. zadebiutował Christian Dior, który całkowicie zerwał z wojennym ascetyzmem i odmienił wizerunek kobiety. Kreacje zyskały podkreśloną gorsetem lub paskiem talię oraz wydłużone i usztywnione płótnem spódnice.
"Chcieliśmy pokazać uwodzicielską kobietę z lat 40. Seksapil retro, znany doskonale dzięki najbardziej uwodzicielskim gwiazdom dawnego Hollywood, a który do dzisiaj się nie zdewaluował" - mówią Paprocki&Brzozowski.