Nie przypadkowo wybrano akurat Włochy, rzymskie plenery miały podkreślić styl prezentowanych na ich tle butów, a także kraj pochodzenia produktów oferowanych w Salonach Prima Moda.
Celem sesji było pokazanie bardzo eleganckiej kobiety, z elementami modowego szaleństwa,
promującego odwagę i oryginalność stylizacyjną marki PRIMA MODA. Żeby odejść od stereotypowego postrzegania Rzymu sesja odbyła się w modernistycznej, bogatej dzielnicy EUR, której monumentalne budowle stanowiły idealne tło dla eleganckiego, a jednocześnie nowoczesnego designu marki PRIMA MODA. Na drugi plener wybrano Schody Hiszpańskie, na których często odbywają się pokazy mody, oraz malownicze uliczki nieopodal Watykanu. Otoczenie idealnie podkreślają jasne kolory oferowane w sezonie wiosna lato 2008. Zespół sesji tworzyli profesjonaliści z całej Polski:
fotograf Piotr Piątek, wizażystka Beata Milczarek, Anna Wójcik - Marketing Manager PRIMA MODA, Marzena Jarczak - modelka ze Szczecińskiej agencji ML Studio oraz szczególnie ważna dla zbliżającej się kampanii Joanna Horodyńska, nowy Ambasador i oficjalny Stylista marki PRIMA MODA, która w trakcie sesji zajęła się przygotowaniem kreatywnej stylizacji sylwetek .
Cała sesja to 4 dni podróży i bardzo wyczerpującej pracy. Długie dyskusje na temat stylizacji poszczególnych ujęć ciągnęły się do późnych godzin nocnych. Z samego rana pobudka i szukanie najlepiej doświetlonych miejsc w wybranych lokalizacjach, najlepiej podkreślających charakter sesji.
Na zdjęciach pojawiły się najmodniejsze kolory nadchodzącego sezonu: żółty, fuksja, zielony,
biały. Nie zabrakło również najmodniejszych tendencji: butów na platformach, kolorowych paseczków oraz odkrytych palców. Kobieta z klasą, dystyngowana, a jednocześnie z fantazją i nutą szaleństwa. Taka jest kobiecość według PRIMA MODA.