Joanna Horodyńska w plenerowej sesji z Prima Moda

Rzym miasto miłości i kochanków, wieczne miasto niezapomnianych wspomnień i niepowtarzalnych wrażeń. Jak żadne inne ma zdolność rozkochiwania w sobie wszystkich, którzy je odwiedzą. Nic więc dziwnego, że PRIMA MODA wybrała je na miejsce sesji zdjęciowej swojej nowej kolekcji wiosna lato 2008.
/ 22.03.2008 00:30
Rzym miasto miłości i kochanków, wieczne miasto niezapomnianych wspomnień i niepowtarzalnych wrażeń. Jak żadne inne ma zdolność rozkochiwania w sobie wszystkich, którzy je odwiedzą. Nic więc dziwnego, że PRIMA MODA wybrała je na miejsce sesji zdjęciowej swojej nowej kolekcji wiosna lato 2008.

Nie przypadkowo wybrano akurat Włochy, rzymskie plenery miały podkreślić styl prezentowanych na ich tle butów, a także kraj pochodzenia produktów oferowanych w Salonach Prima Moda.Joanna Horodyńska w plenerowej sesji z Prima Moda

Celem sesji było pokazanie bardzo eleganckiej kobiety, z elementami modowego szaleństwa,
promującego odwagę i oryginalność stylizacyjną marki PRIMA MODA. Żeby odejść od stereotypowego postrzegania Rzymu sesja odbyła się w modernistycznej, bogatej dzielnicy EUR, której monumentalne budowle stanowiły idealne tło dla eleganckiego, a jednocześnie nowoczesnego designu marki PRIMA MODA. Na drugi plener wybrano Schody Hiszpańskie, na których często odbywają się pokazy mody, oraz malownicze uliczki nieopodal Watykanu. Otoczenie idealnie podkreślają jasne kolory oferowane w sezonie wiosna lato 2008. Zespół sesji tworzyli profesjonaliści z całej Polski:
fotograf Piotr Piątek, wizażystka Beata Milczarek, Anna Wójcik - Marketing Manager PRIMA MODA, Marzena Jarczak - modelka ze Szczecińskiej agencji ML Studio oraz szczególnie ważna dla zbliżającej się kampanii Joanna Horodyńska, nowy Ambasador i oficjalny Stylista marki PRIMA MODA, która w trakcie sesji zajęła się przygotowaniem kreatywnej stylizacji sylwetek .

Cała sesja to 4 dni podróży i bardzo wyczerpującej pracy. Długie dyskusje na temat stylizacji poszczególnych ujęć ciągnęły się do późnych godzin nocnych. Z samego rana pobudka i szukanie Joanna Horodyńska w plenerowej sesji z Prima Modanajlepiej doświetlonych miejsc w wybranych lokalizacjach, najlepiej podkreślających charakter sesji.

Na zdjęciach pojawiły się najmodniejsze kolory nadchodzącego sezonu: żółty, fuksja, zielony,
biały. Nie zabrakło również najmodniejszych tendencji: butów na platformach, kolorowych paseczków oraz odkrytych palców. Kobieta z klasą, dystyngowana, a jednocześnie z fantazją i nutą szaleństwa. Taka jest kobiecość według PRIMA MODA.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/03.05.2010 13:03
Horodyńska to bardzo kiepska stylistka...