Manhattan huczał wczoraj od gwaru, kiedy Matthew Williamson i jego urocza świta tańczyli przez całą noc świętując inaugurację jego drugiej kolekcji dla H&M. Letnia kolekcja wchodzi po udanym starcie limitowanej kolekcji damskiej tegoż projektanta, która pojawiła się 23 kwietnia w około 200 sklepach H&M na całym świecie.
Inauguracyjną fetę zorganizowano na zacumowanym przy South Street Seaport statku The Majesty, rozświetlonym różowymi neonami. Imprezę uświetnił występ legendarnej Grace Jones, muzykę serwowali DJ Michel Gaubert i DJ Hanna Hanra, a goście, tacy jak Lucy Liu, Helena Christensen i Mary Kate Olsen podziwiali nową kolekcję dla pań i panów, która będzie dostępna od 14 maja w około 1600 sklepach H&M na świecie.
"Myślę, że teraz jest idealny moment na tę kolekcję. W Nowym Jorku jest ciepło i wspaniale, a Matthew zawsze przynosi ze sobą tyle kolorów i wiosny, gdziekolwiek się pojawi," powiedziała Lucy Liu.
Impreza z okazji światowej inauguracji zrobiła furorę wśród nowojorskich kreatorów stylu i trendów, oferując uczestnikom plażową atmosferę tropików. Wśród obsługi przebranej za marynarzy goście mogli poczuć się jak na wakacyjnym rejsie na Karaiby, na Kubę czy do Meksyku. Projektant, który pojawił się w stroju z własnej kolekcji, przemierzył czarno-różowy dywan, witając przedstawicieli mediów z całego świata.
"Praca z H&M była cudownym doświadczeniem. Światowa premiera w Nowym Jorku była spektakularnym wydarzeniem. Cudownie było zobaczyć tylu przyjaciół ze świata mody ciekawych tej kolekcji. Modelki były piękne, a prawdziwą przyjemnością była obecność Grace Jones, która wystąpiła dla mnie i moich przyjaciół. Mam nadzieję, że wszyscy są równie podekscytowani kolekcją, która pojawi się na całym świecie 14 maja i po raz pierwszy jej częścią będzie również linia męska." powiedział Matthew Williamson.
"To niezwykła współpraca i moim zdaniem H&M dokonuje naprawdę świetnych wyborów spośród projektantów, a Matthew jest stworzony dla H&M", Helena Christensen.
Na statku goście mogli obejrzeć letnią kolekcję, pełną charakterystycznych dla Williamsona nadruków, efektownych krojów i, po raz pierwszy, ubrań męskich, inspirowanych jego własnym, wyrafinowanym stylem. Podczas imprezy modele i modelki spacerowali odziani we wspaniałe ubrania z kolekcji, tworząc tło dla utalentowanej Grace Jones. Uczestnicy przyjęcia napawali się wyjątkowym przedstawieniem z błyskającymi światłami w kolorze ostrego różu, które współgrały z różową poświatą nad East River u wybrzeża Manhattanu.
- Cała kolekcja jest bardzo typowa dla Matthew Williamsona. Cudowne barwy i wzory, wszystko pięknie wykonane. Świetnie też komponuje się z letnią kolekcją własną firmy H&M - mówi Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M.
Impreza "Matthew Williamson dla H&M"
Rabat dotyczy całej kolekcji dostępnej na www.doctornap.com i łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.
Aż 25% zniżki na wszystkie produkty kosmetyczne cenionej marki RevitaLash oferującą m.in. najlepszą na rynku odżywkę do rzęs. Oferta i szczegóły dostępne na revitalash.pl.
Rabat -30% na cały asortyment, również produkty przecenione. Kupuj na www.gap.pl. Szczegóły na stronie.
Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 239 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 167,30 zł
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.
Twoje ulubione produkty w wyjątkowych cenach. Rabat do -40% na wybrany asortyment dostępny na cocolita.pl. Szczegóły na stronie.
Rabat obowiązuje w salonach regularnych i na www.ochnik.com przy zakupie nieprzecenionych produktów z kolekcji Wiosna-Lato 2024 za min. 199 zł. Szczegóły dostępne w salonach i na stronie www.